• Jeri0001

Tagit ut p stav idag vill bli gravid

HEJ ALLA??????

Jag tog ut min p-stav idag. Någon som blivit gravid efter det direkt?

Någon mer som vill plussa nu?!

• Svar på tråden Tagit ut p stav idag vill bli gravid
  • Roran1

Slutade Med p-piller i april, väntar fortf på ett plus...

• Belliiz

Hej! Tog ut min p-stav den 1/6 och plussade 30/8. Så det gick på andra ägglossningen :) Tyvärr slutade denna graviditet med missfall i vecka 12.

Hoppas det går fort för er också. Lycka till!

• UngmammatillE

Sitter i samma sits. Tog ut min P-stav 25/10. Fick ägglossning igår på två olika tester (clearblue digital och sticka). Har haft sex varje dag sen uttaget och har verkligen känt av ägglossningen som ?pågått? i 4 dagar nu. Hoppas på ett plus redan om 1 vecka(tar tidigt grav-test). Har inte haft mens på 2 år. Pga graviditet och staven. Men tydligen så fick jag ÄL bara 1 vecka efter uttag. Någon här förresten som vet ifall de är vanlig med missfall efter uttag av p-stav? Är lite orolig om jag skulle plusa. Kram

• Smulan274

Tog ut min p-stav 16 mars i år, haft ägglossning varje månad sen dess och alltid sex kring äl. 8e försöket denna månad ?? tror faktiskt inte att det spelar någon roll ang. Preventivmedel. Blev gravid 2 gånger med p-piller för ca 10år sen. I vissa fall lyckas man direkt och ibland inte, det är nog bara som ett lotteri, tyvärr går det inte att påverka. Jag hoppas du är en som vinner guld lotten snabbt!

• Rydén91

Jag tog ut min p stav nu i fredags 10/11 har inte varit utan preventivmedel sen jag var 14 så behöver hjälp me just menstrationen occh hur man räknar ut på sådan här ägglossnings kalender som räknar ut dagarna har aldrig förstått mig på sådant innan. När man har preventivmedel så blir mensen väldigt oregelbunden kommer titt som tätt och då tycker ja de är svårt och veta hur man ska räkna. Jag hade min mens 24 okt om ja inte minns helt fel har det uppskrivet hur räknar man då?

Svar på tråden Tagit ut p stav idag vill bli gravid