• Anonym (Anonym)

Gillar han mig elr inte???

Hej! Jag måste verkligen ha hjälp!
    Jag är så himla kär i en kille, jag tkr han är så snygg, fin, charmig, omtänksam, världens snällaste person med hjärtat på rätt ställe osv osv.
    Han har sagt att han bara vill va vän med mig, jag vet inte om det stämmer för han vill prata i telefon ofta, han skriver till mig väldigt mkt och jag vill ju svara honom. Jag gillar honom verkligen och är så himla attraherad av honom, jag tkr han är världens härligaste och finaste kille i hela världen! Det gör jag verkligen, han vet att jag gillar honom och det är bra. Men på hemmafesterna blir han alltid full och jag vet inte varför han vill bli det. Han tycker det är kul, jag gillar honom as mkt, men vet inte om han är rätt för mig. Jag känner att han är attraherad av mig för att han vill att jag ska sova med honom på varje hemmafest vi är med varann. I helgen var jag på hemmafest med honom och han ville att jag ska skulle sova med honom. När han vill ligga nära mig så mycket måste det betyda att han gillar mig på det sättet, vi klickar verkligen, han skulle kunna bli mina bästa vän och pojkvän känner jag, han är as rolig, skön och trevlig. Vi har väldigt kul ihop!
    Jag vet vad som skulle hända, han kommer vilja hålla hand då igen och ligga nära mig om vi sov ihop. Jag vill också det såklart, men ändå inte. Jag har så bråttom, det är det, tror ni det kan bli ngt mellan mig och honom om vi ses som vänner och sen sover med varann på festar och så, inte varje gång såklart? Jag är så osäker på vad jag vill och på vad han vill. Jag skulle varit världens lyckligaste om vi blev tillsammans, det vet jag! Hjälp mig snälla! När jag tänker på honom så blir jag full av lycka och alldeles pirrig i magen! På festen i lördags som sagt så blev det att jag sov med en annan kille istället för honom även fast jag ville sova med honom så gärna, under kvällen hade han jag gillar kollat väldigt mkt på mig, han stirrade bokstavligt på mig, jag blev full och la mig för jag var så trött, men sen satte jag mig upp och såg då igen att han bara satt och tittade på mig! Så himla söt och gullig! Jag tittade oxå på honom väldigt mkt och log. När jag och en kompis pratade med en annan tjejkompis satt han och kollade på mig hela tiden. Jag kunde se det fast jag pratade med henne! Jag blev så glad och pirrig i hela min kropp. Jag trånas verkligen efter honom, när jag tog på honom så blev han as glad och så. Så han måste ju verkligen gilla mig, han har dock sagt att han bara vill va vänner, men tror han menar att vi ska vara vänner först för att sen göra det seriöst mellan oss för man börjar ju oftast alltid som vänner. Det är då man kan hitta kärlek hos varann när man känner att man klickar och har kul tillsammans oxå. Han vet att han har kul med mig oxå när vi festar och sådär! Snälla, säg vad jag ska göra, hur jag kan försöka närma mig honom mer, lär känna honom på bästa sätt utan att vara för på, hur kan jag låta han ta första steget. Märks det att han gillar mig elr inte, vad tkr ni? Tackas för svar så fort som möjligt!

Svar på tråden Gillar han mig elr inte???