• Anonym (@)

Tjej nyfiken på tjej

Den sista tiden har jag märkt att jag blivit nyfiken på tjejer. Vet inte varför... gillar de kvinnliga attributen som bröst och rumpa, om jag ska se det rent fysiskt. Men kanske oxå att jag är trött på misslyckade förhållanden med män där kommunikationen är olika språk...? Vet inte som sagt. Men nyfikenheten finns där :) Enbart hånglat med tjejer innan och har ingen annan som helst erfarenhet av tjejer. Ngn som går i samma tankar?

• Svar på tråden Tjej nyfiken på tjej
  • Anonym (@)

Ingen likasinnad? :)

• Anonym (Greta)

Så kände jag också flera år, trors jag levde med en man o hade flera barn. För 1,5år sedan skilsmässa o ny väninna...o så hände nåt...trots vi båda 40åringar. Vi hamnade i säng, o är idag ett par, dock i hemlighet. (Invecklat). Men hon gör mig otroligt lycklig, känns som min själsfrände. O rumpa o bröst är just så vackra o härliga som jag hade trott.

• Anonym (@)
    Anonym (Greta) skrev 2017-09-30 21:32:16 följande:

Så kände jag också flera år, trors jag levde med en man o hade flera barn. För 1,5år sedan skilsmässa o ny väninna...o så hände nåt...trots vi båda 40åringar. Vi hamnade i säng, o är idag ett par, dock i hemlighet. (Invecklat). Men hon gör mig otroligt lycklig, känns som min själsfrände. O rumpa o bröst är just så vackra o härliga som jag hade trott.

Men åh! Låter fantastiskt! Hur var det? Vill du förklara mer? Hade ni erfarenhet av det sen innan?
  • Anonym (Greta)

Inte det minsta. Hade inte ens kysst en tjej innan, inte hon heller. Att kyssas o smekas med en kvinna är så mjukt, vackert o järligt på npt vis, o att vara näranära är så....complete på nåt vis. Vi hamnade i säng tack vare alkohoken förstås, o på den vägen e det. Massor med närhet, jramar, kyssar o smek...ren sex inte såå ofta, men ingen av oss varit spec sexuell i flrh med män heller.

• Anonym (@)
    Anonym (Greta) skrev 2017-09-30 22:00:53 följande:

Inte det minsta. Hade inte ens kysst en tjej innan, inte hon heller. Att kyssas o smekas med en kvinna är så mjukt, vackert o järligt på npt vis, o att vara näranära är så....complete på nåt vis. Vi hamnade i säng tack vare alkohoken förstås, o på den vägen e det. Massor med närhet, jramar, kyssar o smek...ren sex inte såå ofta, men ingen av oss varit spec sexuell i flrh med män heller.

Vad härligt! Glad för er skull :) Kommunikationen...bättre än med en man? Liksom, mer samma språk?

Men trots att ni inte vart så sexuella innan...saknar ni inte, för att tala klarspråk, kuk?
  • Vei

Hej! Jag har länge varit intresserad av tjejer, men aldrig varit med någon. Har blivit småförälskad men aldrig riktigt vågat ta första steget. Har familj, är 35 år, blond 172 cm och 63 kg. Bor i Dalarna. Drömmer i hemlighet att träffa någon, diskret utanför mitt äktenskap.

• Anonym (Vei)

Hej! Jag har länge varit intresserad av tjejer, men aldrig varit med någon. Har blivit småförälskad men aldrig riktigt vågat ta första steget. Har familj, är 35 år, blond 172 cm och 63 kg. Bor i Dalarna. Drömmer i hemlighet att träffa någon, diskret utanför mitt äktenskap.

• Anonym (@)
    Anonym (Vei) skrev 2017-09-30 22:47:52 följande:

Vad är det som får dig att tänka i de banorna? Känner du att du är nyfiken mest sexuellt som en liten affär, eller för att du vill undersöka om det kan finnas mer känslor o ev relation bakom tankarna?

Vad är det du är nyfiken på?
Svar på tråden Tjej nyfiken på tjej