Dessa barnvagnar ivägen
Ofta när man går ute så kommer dessa barnvagnar.
Ni ska lära er att flytta på er!
Ofta när man går ute så kommer dessa barnvagnar.
Ni ska lära er att flytta på er!
Flytta på dig själv.
En barnvagn är en sak. 3 barnvagnar i bredd är en helt annan historia. De förtjänar att brinna i helvetet imo
Menar du en enskild barnvagn eller barnvagnar i bredd? Förstår ilskan över flera i bredd men vart skulle en enskild barnvagn flytta? Ut på vägen bland bilarna eller ner i ett dike? Är smidigare för fotgängare utan barnvagn att ta sig förbi en enskild barnvagn än att flytta barnvagnen. Eller tycker du att barnvagnar inte ska finnas? Det ör dock inte möjligt för då skulle mänskligheten va på väg att dö ut.
Innan jag fick barn så var jag upprörd över barnvagnar som bara körde rakt på, men efter att ha vrålat "URSÄKTA" utan någon som helst reaktion ett hundratal ggr blir man lite uppgiven
När det gäller barnvagnar i bredd håller jag med 123
Flytta på dig själv.
Menar du en enskild barnvagn eller barnvagnar i bredd? Förstår ilskan över flera i bredd men vart skulle en enskild barnvagn flytta? Ut på vägen bland bilarna eller ner i ett dike? Är smidigare för fotgängare utan barnvagn att ta sig förbi en enskild barnvagn än att flytta barnvagnen. Eller tycker du att barnvagnar inte ska finnas? Det ör dock inte möjligt för då skulle mänskligheten va på väg att dö ut.
Nä det tänker jag inte
Förstår din ilska.
Lattemaffian kommer körande tre i bred på trottoaren och bara förväntar sig att alla ska slänga sig ur vägen för de.
Förstår din ilska.
Lattemaffian kommer körande tre i bred på trottoaren och bara förväntar sig att alla ska slänga sig ur vägen för de.
Flytta på dig själv.
Varför då om man inte är den som är i vägen?
Nej. Det skrev jag inte. Den som är i vägen flyttar sig. Såklart.
Skrev hen att det alltid är vagnar som ska flytta sig oavsett?
Skrev hen att det alltid är vagnar som ska flytta sig oavsett?