• Anonym (Åsa)

Gravid efter 6 mf. Ångest

Jag har inga barn sen tidigare men har varit gravid 6 gånger och fått tidiga missfall. Har nu precis plussat för 7:e gången på bim-3. Med min historia kan jag inte glädjas. Oron och ångesten är skyhög. Orkar inte ett till mf och vill så gärna att det ska gå vägen! Någon i samma sits som vill följas åt?

• Svar på tråden Gravid efter 6 mf. Ångest
  • Anonym (Realist)

Känner med dig! Jag antar att du sökt hjälp efter dina tidigare missfall, vad har läkarna kommit fram till?

• Anonym (Åsa)
    Anonym (Realist) skrev 2017-09-26 08:33:48 följande:

Känner med dig! Jag antar att du sökt hjälp efter dina tidigare missfall, vad har läkarna kommit fram till?

Tack! Ja jag har gjort utredning. Har sköldkörtelproblem och lågt progesteron. Får behandling för det, men har ändå fått missfall.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (Åsa) skrev 2017-09-26 08:40:32 följande:

Tack! Ja jag har gjort utredning. Har sköldkörtelproblem och lågt progesteron. Får behandling för det, men har ändå fått missfall.

Har läkarna ändrat medicineringen något efter missfall trots behandling? Lita på din kropp, sök dig till andra läkare för en second opinion och ändrad medicinering!
  • Anonym (Åsa)
    Anonym (Realist) skrev 2017-09-26 09:07:09 följande:

Har läkarna ändrat medicineringen något efter missfall trots behandling? Lita på din kropp, sök dig till andra läkare för en second opinion och ändrad medicinering!

Tack, jo denna gång får jag lite starkare mediciner, men det är ju inte alls säkert att det räcker..
Svar på tråden Gravid efter 6 mf. Ångest