• BrokenWings

Frågor

Hej, som rubriken lyder, är lite fundersam på saker och ting.
    Jag är 37 och sambon med vi väntar vårat 2 gemensamma barn, jag har en sedan tidigare med, har gjort 2 kejsarsnitt och är beredd på ett till. Jag har BF 18/2, ska denna gång göra en sterilisering denna gång då vi ej vill ha fler barn.
    Har lite frågor till er.

1: När kände ni dom första rörelserna?  Jag är nu i v 20 och har ej känt något än.

2: När slutade illamåendet för dig?  Jag mår illa till och från.

3. Om du varit trött hur länge var du det?  Är jätte trött om dagarna.

4: Till dig som gjort kejsarsnitt kunde du amma efter?  Har ej själv fått igång amningen.

• Svar på tråden Frågor
  • Rebecca1987

Tydliga rörelser började jag känna nyligen och är i vecka 21+5 med min åttonde. Har känt fladdrande innan från vecka 18. Men allt beror ju på hur den lilla ligger. Ena graviditeten låg min son så långt bak i livmodern och kände inget innan vecka 26.

• Rebecca1987
    Rebecca1987 skrev 2017-09-25 14:12:04 följande:

Tydliga rörelser började jag känna nyligen och är i vecka 21+5 med min åttonde. Har känt fladdrande innan från vecka 18. Men allt beror ju på hur den lilla ligger. Ena graviditeten låg min son så långt bak i livmodern och kände inget innan vecka 26.

Jag mår illa med till och från ännu och är trött ständigt. Men tror illamåendet tar på krafterna i kroppen.
  • BrokenWings
    Rebecca1987 skrev 2017-09-25 14:13:02 följande:
    Jag mår illa med till och från ännu och är trött ständigt. Men tror illamåendet tar på krafterna i kroppen.
    Jag hoppas då det för jag är konstant trött just nu.
  • Malinsigridvivianne

Hej jag gjorde kejsarsnitt och hade hur mycket mjölk som helst kom igång dag 2 /3 det sprutade åt alla håll .. jag ammade i 10månader helammande 7/8 månader han var lite gnällig med maten .. sen första barnet kände jag rörelser tydligt vecka 16 ... så jag vart lite orolig nu med nummer 2 men känner rörelser nu är i vecka 21

Svar på tråden Frågor