• Barbamamma till tre

Hjälplös

Jag undrar!!! Har en dotter som bor hos mig . Hon har nu en pojkvän som också flyttat in trots att jag sagt det är fel. Men han har ingenstans att ta vägen. Jag känner att det inte är mitt ansvar. Och har ä vem sagt det. Men han är osams med sina föräldrar och kan inte bo hos några vänner. Soc kan inte hjälpa honom . Han säger jag bor till i morgon sen ordnar jag något det har nu hållt på så här i 3 v. Vad ska jag göra. ? Han har sina problem jag vet lite men absolut inte allt. Jag känner mig helt maktlös. Kan ju inte kasta ut honom. Vart ska han då ta vägen hjäkp

• Svar på tråden Hjälplös
  • Barbamamma till tre
    Barbamamma till tre skrev 2017-09-23 22:38:38 följande:

Jag undrar!!! Har en dotter på 18 som bor hos mig . Hon har nu en pojkvän på 18 som också flyttat in trots att jag sagt det är fel. Men han har ingenstans att ta vägen. Jag känner att det inte är mitt ansvar. Och har även sagt det. Men han är osams med sina föräldrar och kan inte bo hos några vänner. Soc kan inte hjälpa honom . Han säger jag bor till i morgon sen ordnar jag något det har nu hållt på så här i 3 v. Vad ska jag göra. ? Han har sina problem jag vet lite men absolut inte allt. Jag känner mig helt maktlös. Kan ju inte kasta ut honom. Vart ska han då ta vägen hjälp

• Anonym ("vuxna barn"?)

Din tråd gjorde mig så fulla av känslor! Jag känner att du är desperat, och mår dåligt, i DIN situation just nu som mamma, men du måste berätta åldern på din dotter, och åldern på hennes pojkvän,som du numera får inhysa? Det är jätte viktigt, med just deras ålder?

(Hoppas inte att de är för unga?)

• Anonym (Barbamamma till tre)

Min dotter är 18 o hennes pojkvän också . Vet att om jag slänger ut honom kommer min dotter följa med honom

EpicNurse skrev 2017-09-23 23:19:49 följande:

Hur gammal är han och din dotter?

Min dotter är 18 och pojkvännen också 18

Han går ej i skola jobbar inte heller. Min dotter går ff i skolan och jobbar extra på två olika jobb. Jag känner att hon fixar o försöker ordna . Men säger jag något att han måste ta eget ansvar skriker hon bara och säger VI gör ju det. Jag har sagt jsg tar hand om dig men han får kontakta sin familj. Han säger jag har ingen och han vill inte gå in på problematiken.

Svar på tråden Hjälplös