• MeAndMyself

Blir förbannad!

Gud jag blir så uppgiven!

Vi har försökt få barn i 2 år. I april fick vi tid för utredning.

Det började med ett utskick på tid som de sen ändrade till senare datum, 2 ggr!!!

Väl på plats väntade jag i väntrummet en timme innan de kom och avbokade mig pga förseningar.

När jag väl fick ny tid så gjordes gyn och prover, efter en vecka när provsvaren kom fick jag veta att läkaren tagit fel prover så de kunde inte ge mig något svar.

Jag fick ny tid och göra om allt i juni.

Efter besöket i juni fick jag veta att nästa steg var spolning och jag skulle invänta tid. 3 mån senare i slutet av sep (idag) fick jag tid. Men de ringde 1 tim och avbokade igen!

Nu får jag vänta en månad till nästa ägglossning igen och jag är inte garanterad tid nästa månad ifall de redan har mycket bokningar.

Alltså får de ens gå till så här? Mitt psyke orkar inte mer när längtan efter barn är så stor! Även fått ta ut 5 semesterdagar pga dessa besök som blivit avbokade osv.

Hur lång tis tog utredningen för er?

• Svar på tråden Blir förbannad!
  • Pimpinellan

6 veckor med undantag av spolningen som gjordes på hösten och misslyckades och sen fick jag göra om det via op. Det ska verkligen inte gå till som för dig! Men tyvärr har man ju inget val när man är inne i svängen. Skulle vara att börja om privat då.

Svar på tråden Blir förbannad!