Orolig hur allt blir
Hej. Nu är det så här att jag har delad vårnad om dotter och jag och pappan skiljde oss som par när dottern var 1. vi hade varannan vecka och de fungerade bra sen flyttade jag och lät han ha kvar så hon var hos mig varannan helg för att inte bråka. det fungerade bra tills ca 8månader sen då bestämde han sig för att flytta en bra bit ifrån. efter många omoment gick jag med på att hon fick flytta med för jag vill inte bråka och jag vet att han är/var en bra pappa. Han flytta ihop med sin nya och sen dess har de gått utför han påstår att jag ska ha dottern utan att prata med mig han undviker att kontakta mig om det är nått. han har tex funderingar på att dottern har ADHD och de fick jag reda på när jag läste på 1177.se han har inte skrivit några uppgifter om mig till dagis fast jag skrev på så finns inte det pappret. Han har ljugit om inskolningen. Och han anklagar mig för att jag inte vill sammarbeta men det var han som tack nej till sammarbetssamtal som jag begärde då jag känner att jag vill veta saker som händer min dotter nu ska jag träffa advokat för att jag vill att hon flyttar hem till mig då hon själv säger de visst hon är bara snart 5men har aldrig vart några problem med att hon ska till pappa men nu bryter hon ihop och vill verkligen inte dit. Undrar om nån vart i min sits och kan ge lite råd och stöd. Hoppas ni förstod inlägget