släppt ur häktet ,omhäktad efter en polisjakt .
Ja ni , sonen blev ju häktad förra veckan på måndags kvällen ,släppt klockan 23 på onsdagskvällen .
Var ute till på lördagen klockan 13 då grep polisen dem efter en polisjakt,tre stycken personer i en bil med en del stöldgods i .
Läste insändaren i tidningen , åldern stämde in på två av gärningsmännen ,magkänslan sa att det var sonen som var en av dem .
Fick det inte bekräftat förren sent på lördagskvällen att det var som jag trodde .
Tänkte att nu kan de ju inte släppa min son igen ,han är ju en fara för sig själv och andra med att sitta drogpåverkad i en bil , vet ju inte vem det var som körde.
Ringde till soc igen för att göra en ny oros anmälan,jag verkligen bad de att inte släppa ut min son igen utan att sätta ett Lvm på honom .Var i kontakt med dem på söndags kvällen och de skulle kontakta polisen igår på förmiddagen .
Idag 72 timmar senare fick jag höra att min son hade blivit släppt ur häktet igen .
Man kan inte nå sonen heller för polisen tog hans mobil i beslag när han häktades första gången förra måndagen .
Ja , jag vet inte vad man ska göra åt allt .Känner mig bara maktlös och så väldigt ledsen .