• kickerina

    Arg

    Mitt barn 9 årig kom hem med sin vän och dom berättade att dom kommit i konflikt med några andra barn..Jag får höra deras version.. Jag går senare ut och en bil kommer åkandes med ett barns mamma som var med "på andra sidan" konflikten... och gav all skit till MITT barn, hennes barn hade minnsann INTE gjort något..varken jag eller den mamman har sett eller hört vad som hänt.... jag ber henne stänga av bilen (står en bit bort) så jag hör vad hon säger...då åker hon bara iväg

    Saken är att mitt barn & dennes barn har åkt ihop förr...mitt barn är inte guds barn,mitt barn får konsekvenser för vad hen gör.. men mitt barn får ALLTID ta skiten... mitt barn har t om blivit slagen av en vuxen..min FD vän! 
    denne mammans unge VET jag också själv kan starta oprovoserat bråk.

    När jag kommer hem får jag ett meddelande från mamman...

    Det jag fått höra nu från flera stycken är att din son närmat sig M***s och hans kompisar , kallat M***s uppstoppad, svurit och tagit i både M***s och J***n . M***s svarade med att säga köttbulle. Nu är det så här, att M*****s har fått gå ut på bredsand för första gången på länge...GENAST är din son där och bråkar. Nu vet jag att det inte är någon ide att prata med dig , men jag är jävligt less, mitt barn ska för fan kunna leka ute . Din son ska hålla sig borta från honom , händer det igen kommer jag att göra en anmälan. Det är inte ni som äger det här området och kan härja som ni vill...även om ni tror det. Är helt ointressant att läsa vad du har att säga, så lägg ingen energi på att skriva, jag läser inte skit , tänkte tala om hur det ligger till. M***s ska vara ute på OMrådet UTAN att din unge hoppar på honom, han behöver inte gå nära M*****s !!!!!!

    Mammans barn va ute senast igår

    Varför kunde bara inte mamman kliva ur bilen och vi hade fått kunna prata med våra barn och försöka lösa?

  • Svar på tråden Arg
  • Anonym (Förebild)

    Att du lägger ut hennes meddelande här gör ju inte saken bättre. Ni är ju inga föredömen för barnen någon av er, i hur man löser konflikter.

Svar på tråden Arg