Funderingar under pågående IVF
En vecka har gått sedan insättning av embryo och har idag haft lite rosa i trosskyddet, en mini blodklump och slem.
Gravtest ska göras om en vecka.
Någon som upplevt detsamma?
En vecka har gått sedan insättning av embryo och har idag haft lite rosa i trosskyddet, en mini blodklump och slem.
Gravtest ska göras om en vecka.
Någon som upplevt detsamma?
Kan vara sköra slemhinnor bara. Många blöder lite, men att det ändå går bra. Eller början till att det inte gick vägen denna gång. Omöjligt säga. Hur många dagar var den odlad som du fick tillbaka och vilken ruvardag är du på. Man kan testa långt innan klinikernas testdatum. De tar i rejält. Håller tummarna allt jag kan. Ruva är terror!
Odlat fem dagar, är på ruvardag 7...
Hur går det för dig? Hoppas blödningen avtagit. Har du testat ännu eller håller du dig till td? Med en blastocyst kan man testa långt innan klinikens datum.
Tyvärr har blödningen blivit riklig så chanserna är nog inte till min fördel denna gången heller..:( (försök 2)
Gjorde ett test tidigt men det kan ju vara missvisande så jag testar på tisdag igen när det är dags.
Har inte så höga förhoppningar dock..
Hej
Andra försöket för mig med. Negativt idag med testdag på onsdag. Jävla missär att gå igenom ivf. Inte varit mig själv senaste året.
Usch känner med er båda. Det är verkligen terror hela den här ivf grejen för att inte tala om just tortyren att ruva. Fy alltså vad psykiskt man tar skada. Iaf gjorde jag det. Minns precis hur det var. Håller tummarna att ni får era efterlängtade plus snart!