• corrrona

Ny soc anmälan idag

Då jag inte hört något från min son sen i fredags kväll gör jag en ny orosanmälan på honom.

Jag kan inte släppa min oro ..jag har inte sett honom sedan i slutet på juli ,har endast pratat och messat med honom i telefonen.

Har hört från andra att han ser sliten ut och har avmagrat pga amfetaminet.

Känner mig så ledsen så arg ,känner mig maktlös då jag inte vet var han befinner sig.

Träffade hans lilla son på fem år förra veckan , han längtar ju efter sin pappa och undrar var han är .

Nu har pojkens mamma sagt åt honom att pappan jobbar mycket för tillfället.

Man har inga svar på pojkens frågor,hur ska man någonsin kunna förklara för honom att hans pappa är sjuk så himla sjuk, pojken har varit min sons allt på jorden ,kan inte förstå att han skiter i sin eget barn , hans eget kött och blod .

• Svar på tråden Ny soc anmälan idag
  • Anonym (Fattar inte...)

Nu är jag inte så insatt i hur soc funkar, men varför gör man en orosanmälan på en vuxen människa som inte träffar sitt barn ändå? Kan soc göra något när det handlar om en myndig person?

• corrrona
    Anonym (Fattar inte...) skrev 2017-09-05 13:11:37 följande:

Nu är jag inte så insatt i hur soc funkar, men varför gör man en orosanmälan på en vuxen människa som inte träffar sitt barn ändå? Kan soc göra något när det handlar om en myndig person?

Hej, jag gör en soc anmälan pga min sons missbruk och återfall som han fått nu i somras.

Han är nergången och lever ett fruktansvärt hårt liv nu men fara för hans liv .
  • LFF
    corrrona skrev 2017-09-05 12:59:14 följande:

,kan inte förstå att han skiter i sin eget barn , hans eget kött och blod .

Han är knarkare. Knark är viktigare än allt annat, även älskade barn. 
  • corrrona
    LFF skrev 2017-09-05 13:55:43 följande:

Han är knarkare. Knark är viktigare än allt annat, även älskade barn. 

Gör ont i att läsa när du skrev knarkare men det är ju sanningen.

Han var ren i 6 år innan han tog det här återfallet i början på sommaren.

Han hade bra arbete , bostadsrätt ,fick barn ,levde ett rent och nyktert liv sen så kom väl det där suget som han inte kunde motstå .
Svar på tråden Ny soc anmälan idag