• Hemligtano

Bukplastik och bröstförstoring samtidigt?

Hej!

Jag har fött tre barn och funderar på att göra en bukplastik då min hy blivit väldigt skrynklig efter barnafödande. Jag har funderat på detta i tio år så jag vill inte ha några moraltanter som skriker att jag ska älska mig själv. Jag älskar redan mig själv men vill trots detta göra operationen. Förmodligen krävs en liten bukplastik. Är det någon som gjort detta tillsammans med en bröstförstoring?

Jag ammar fortfarande och undrar om ni tror man kan opa brösten ca 2 mån eft att man slutat amma?

Hur pass handikappad blir man efteråt om man har en då ca 9 månaders att bära ibland...

Någon som även tagit bort överskottshud över naveln? Har ett litet parti där piercingen satt där jag skulle behövs ta bort hud.

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Bukplastik och bröstförstoring samtidigt?
  • Snowflingan

Gå med på plastikoperationsforum.se tror jag att det är, där finns oändligt med info om detta :)

Jag har själv gjort brösten och första två veckorna är hemska, man kan inte röra armarna alls, jag kunde knappt ens dra ned mina mjukisbyxor för att kissa så ha riktigt slappa och sköna kläder efter operationen. Du får inte lyfta saker på en månad iallafall.

Man kommer inte ens upp ur sängen själv. Du kommer behöva mycket hjälp speciellt första veckan då man inte kan göra något alls själv.

Lycka till!

Svar på tråden Bukplastik och bröstförstoring samtidigt?