• Anonym (V)

Grå hinna kom ut, ingen chans att jag är gravid längre eller hur?

Är (var) gravid i v.7 men för tre dagar sedan började jag blöda. Det var som sparsam mens och gjorde inte ont. Igår blödde det aningen kraftigare, kanske som i början av mensen och jag började få lätt värk i ryggen och området kring äggstockarna (ingen kraftig smärta men tillräckligt för att jag skulle känna och märka det). Sen plötsligt sent på kvällen kom det ut en grå platt hinna några mm tjock. Efter det försvann värken och det slutade nästan att blöda. Ska till läkaren för kontroll i eftermiddag men det finns ingen chans att jag fortfarande kan vara gravid eller hur? Har gjort ivf och vi satte tillbaka tre blastocyster så det finns chans att det var fler än ett foster, och jag har hört att det är möjligt att bara få missfall med en tvilling t.ex., men även om fler än ett fäste så finns det väl ingen chans att något fortfarande lever och mår bra om en sån här hinna åkt ut?

• Svar på tråden Grå hinna kom ut, ingen chans att jag är gravid längre eller hur?
  • Anonym (V)
    Anonym (m) skrev 2017-09-04 17:29:39 följande:

Hur har det gått idag?

Läkaren bekräftade att det var missfall och att det inte fanns någonting kvar kvar där inne förutom lite slem.
  • Anonym (m)

Beklagar. Hoppas du mår hyfsat okej. Kram

Svar på tråden Grå hinna kom ut, ingen chans att jag är gravid längre eller hur?