• Mam9888

Är hon normal?

Har en korkad svärmor. Vi väljer att berätta för henne att vi är gravida med vårt tredje barn. Det jag får till svar är: Är du en katt eller? Hon bara vad ska jag säga till folk när de frågar? Jag bara du kan säga att det är lite för mycket kärlek mellan dessa. Hon bara nej jag ska säga till folk att min svärdotter är en katt när folk frågar. Det var den reaktionen vi fick av henne... så himla trevligt, rättare sagt är jag piss förbannad! Vilka vidriga människor det finns som inte kan ens glädjas av sånt besked. Blir så himla ledsen. Vad har ni fått för reaktioner när ni berättat för omgivningen om er tredje graviditet?

• Svar på tråden Är hon normal?
  • Eena

Men va? Ytterst respektlöst beteende. Nej, låter inte normalt någonstans. Tre barn är väl dessutom inte ens speciellt många?

Grattis förresten

• HansFinaFruga

Oj... det där va ju inte speciellt trevligt sagt av henne. Jag hade blivit otroligt sårad och så jävla förbannad. Jag hoppas verkligen att din partner sa ifrån. Om inte... så bör han prata med sin mamma och förklara att det inte va ok att uttrycka sig på det viset.

Grattis och lycka till med allt! ????

• Mam9888

Min man ringde och pratade med henne. Hon grattar inte ens honom till graviditeten utan är bara mer arg, arg för att hur skall det gå till, vi kommer inte kunna resa, att det kommer att bli jobbigt med tre barn osv.

Det roliga är att hon aldrig har ens funnits där för våra två barn hittills trots att hon bor i samma stad. Detta är vårt beslut och det är vi som ska ta hand om våra barn och inte hon! Jag förstår mig inte alls på henne!

Svar på tråden Är hon normal?