• hipsterpappan

Nu trakasseras hotas och förolämpas även personalrn på BB-var går gränsen och vad göra?

Nu slår personalen på våra BB larm om att dom måste stå ut med både grova förolämpningar och hot från främst anhöriga såpass att dom måste utrustas med överfallslarm. Så liksom på akuten och andra avdelningar slår nu vårdförbundet larm om en otrygg arbetsmiljö som bara blir värre med tiden. Så hur ska samhället lösa problemen för så här ska det väl inte vara att t.om en tidigare trygg och fredad avdelning av vår sjukvård får del av ett växande problem?
    svt.se/nyheter/lokalt/skane(barnmorskor-ska-bara-overfallslarm-pa-forlossningen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-02 02:20
    svt.se/nyheter/lokalt/skane/barnmorskor-ska-bara-overfallslarm-pa-forlossningen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nu trakasseras hotas och förolämpas även personalrn på BB-var går gränsen och vad göra?
  • Jag vet best

Sverige har aldrig varit tryggare.

Det är bara att folk oftare anmäller våldtäkter, misshandel och mord.

Problemet har inget med invandringen att göra men du som kritiserar vården är rasist.

Gå tillbaka till trollskogen

• Rafael90

Med tanke på hur förlossningsvården ser ut så är jag inte särskilt förvånad.

• hipsterpappan

Visst är forumet smått patetiskt? Alla vet vad vad problemen bottnar i men vem orkar tala klarspråk när direkt rasiststämpeln hotar i bakgrunden,

• Arboga
    Jag vet best skrev 2017-09-02 07:39:31 följande:

Sverige har aldrig varit tryggare.

Det är bara att folk oftare anmäller våldtäkter, misshandel och mord.

Problemet har inget med invandringen att göra men du som kritiserar vården är rasist.

Gå tillbaka till trollskogen

Haha, skogen är full med såna som dig.
Svar på tråden Nu trakasseras hotas och förolämpas även personalrn på BB-var går gränsen och vad göra?