• Vattumankillen

Ångrar ni vilket parti som ni röstade på i riksdagsvalet 2014?

Själv gjorde jag det kanske att jag inte röstade på Direktdemokraterna eller Djurens parti.

Det känns som det kan vara ganska vanligt. Politiker kan rösta om något annat än vad de gick till val på...

• Svar på tråden Ångrar ni vilket parti som ni röstade på i riksdagsvalet 2014?
  • volvo142

Fick inte rösta men ångrar min röst som jag lade, i skolan som blev det största partiet desseutom ;) om det räknas?

• Vattumankillen
    volvo142 skrev 2017-08-25 21:39:34 följande:

Fick inte rösta men ångrar min röst som jag lade, i skolan som blev det största partiet desseutom ;) om det räknas?

Vilket parti röstade du på?
  • volvo142
    Vattumankillen skrev 2017-08-25 21:42:05 följande:
    Vilket parti röstade du på?
    socialdemokraterna.
  • absalon

En klok regel är att rösta på ett nytt parti i varje riksdagsval tills man har tagit sig igenom hela sortimentet. Då börjar man bara om från början igen. Viktigt att behandla samtliga partier rättvist.Cool

• BeaKiddo

Nej.

Men tveksamt om jag röstar på dem nästa gång. Vi får se vad de lyckas göra närmaste året.

• absalon
    Vattumankillen skrev 2017-08-25 19:14:06 följande:

Själv gjorde jag det kanske att jag inte röstade på Direktdemokraterna eller Djurens parti.

Det känns som det kan vara ganska vanligt. Politiker kan rösta om något annat än vad de gick till val på...

Jag misstänker att det redan gått politik i valrörelsenCool.
  • volvo142
    absalon skrev 2017-08-26 19:50:52 följande:
    En klok regel är att rösta på ett nytt parti i varje riksdagsval tills man har tagit sig igenom hela sortimentet. Då börjar man bara om från början igen. Viktigt att behandla samtliga partier rättvist.Cool
    haha nja finns nog tre partier jag anser inte ens har en fin idoligi när dom snackar.. Skulle hellre skjuta mig i foten en att rösta på V FI och M..
Svar på tråden Ångrar ni vilket parti som ni röstade på i riksdagsvalet 2014?