• Finlandarn

Kan någon gissa kön och förklara?

Hej! Jag fattar verkligen inte nubbteorin, eller huvudteorin för den delen. Vill någon som fattar det gissa kön på vår sprattlare? Bild från 12+6, imorgon blir det 15+0 så inte så länge kvar innan vi får reda på det!! Om någon kan förklara dessa teorier gissar jag gärna på andras bilder också! :) Spännande när man får redan på könet om dessa teorier faktiskt stämmer ;)

• Svar på tråden Kan någon gissa kön och förklara?
  • Sisterofthesun

Är också väldigt nyfiken på min bild men inte fått något svar men det ska vara något med att pannan är lägre hos tjejer? Jag vet inte riktigt :/

• Sisterofthesun
    Sisterofthesun skrev 2017-08-15 21:34:21 följande:

Är också väldigt nyfiken på min bild men inte fått något svar men det ska vara något med att pannan är lägre hos tjejer? Jag vet inte riktigt :/

Sen har jag läst att på killar så står nubben mer upp än hos flicka.
  • Finlandarn
    Sisterofthesun skrev 2017-08-15 21:35:01 följande:

Sen har jag läst att på killar så står nubben mer upp än hos flicka.

På alla bilder jag sett på hittar jag ingen nubb över huvudtaget, haha!
  • Sisterofthesun
    Finlandarn skrev 2017-08-16 06:15:29 följande:

På alla bilder jag sett på hittar jag ingen nubb över huvudtaget, haha!

Jag fick inga bilder som visar nubben alls :(
  • Anonym (konstig panna)

Man ser inte nubben på denna bilden...får inte ihop huvudformen riktigt, ser ut som en bubbla i pannan, med svart hålrumt (vätska?). Är bilden i profil eller vad sa de på UL? Bilden måste vara i profil och nubben behöver synas för att man ska kunna ev utläsa könet :)

• Finlandarn
    Anonym (konstig panna) skrev 2017-08-17 13:21:31 följande:

Man ser inte nubben på denna bilden...får inte ihop huvudformen riktigt, ser ut som en bubbla i pannan, med svart hålrumt (vätska?). Är bilden i profil eller vad sa de på UL? Bilden måste vara i profil och nubben behöver synas för att man ska kunna ev utläsa könet :)

Tack för svar! Pratade inget om vätska eller om denna bild är i profil, men ser ju ut så. Hur ska bilden vara vinklad för att se nubben?
  • Anonym (konstig panna)
    Finlandarn skrev 2017-08-17 19:46:57 följande:

Tack för svar! Pratade inget om vätska eller om denna bild är i profil, men ser ju ut så. Hur ska bilden vara vinklad för att se nubben?

Så ser inte vårt pyres huvud ut alls i profil, tyckte pannan buktade ut, men kan ju varit för att den rörde sig med. Nubben ser man från sidan, men här syns den inte.

Visar en bild på skallen på vårt och en på nubben så ser du skillnad kanske.

• Finlandarn
    Anonym (konstig panna) skrev 2017-08-17 20:05:55 följande:

Så ser inte vårt pyres huvud ut alls i profil, tyckte pannan buktade ut, men kan ju varit för att den rörde sig med. Nubben ser man från sidan, men här syns den inte.

Anonym (konstig panna) skrev 2017-08-17 20:05:55 följande:

På en annan bild i profil buktar den nog inte ut sig lika mycket! Men ändå lite rundare panna än på din. Vilken vecka är dessa tagna i? Är det på första bilden som nubben syns? Du skulle inte vilja ringa in? Hehe. Sen när man väl ser nubben, vad är det som gör att man tror mera på det ena könet än andra? Syns det på denna bild då? H*n hälsar btw ;)

Svar på tråden Kan någon gissa kön och förklara?