Psykisk ohälsa pga kuken
Trodde aldrig jag skulle skriva en sån här tråd men jag orkar fan inte mer, orkar inte bli förlöjligad av alla i min omgivning längre.
Jag har en väldigt liten kuk, mycket mindre än medel så ni som vill hålla på och fråga om storlek, gör er icke besvär, borde räcka med att säga att den är mindre än medel både i omkrets och längd, ser ut som en pojksnopp.
Jag orkar helt enkelt inte längre, allt känns meningslöst när man har en liten kuk, tjejer vill inte veta av mig, kanske har sex med mig en gång aldrig mer.
Har till och med varit med om att tjejer avbrutit sexet så fort de sett min kuk.
Började prata med en underbar tjej på internet senaste veckorna vi pratade varje dag på telefonen om allt möjligt.
Sen kom vi in på om jag kände någon från samma stad som henne, visade sig att jag hade haft sex med hennes kompis, nu har tjejen slutat svara och brutit all kontakt med mig, undrar varför?
En annan gång sexchattade jag med en tjej och hon bad om en dickpic, jag skickade och hon började seriöst skratta åt mig, 1 vecka senare skickade hon bild på en liten kuk och blockerade mig.
En annan tjej jag gillade låg jag och hånglade med och hon kände på min kuk genom kalsongerna och sa sen att hon ville sova, hon har inte velat ses som mer än vänner efter det.
Jag förstår inte varför något så trivialt som kukstorlek ska genomsyra hela samhället? Varför bryr ni tjejer om kukstorleken så jävla mycket?
Det är inte bara tjejerna ska kanske nämnas, killar är minst lika skyldiga, skrattar åt alla killar med små medans de med stora genast får mer respekt.
Det är inte ovanligt att mina så kallade killkompisar försöker ragga på tjejer jag har haft sex med så de kan känna sig "enorma" jämfört med mig.
Jag kan inte kissa offentligt, jag vågar knappt ha sex längre, känner att jag förmodligen kommer att bli impotent de kommande åren, gråter ofta och mycket.
Till er tjejer som säger att storleken inte har någon betydelse vet jag inte vad jag ska säga, känns bara som ni snackar skit för att man ska må bättre.
Jag har ju ingen aning om hur det känns för er men jag skulle kanske säga att medel/strax under medel/strax över medel/större är okej, jag tror att de tjejer som säger att storleken inte spelar någon roll aldrig har sett en pojksnopp på en fullvuxen man.
Kände bara för att skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska ta mig till, penisoperation är onödigt och ger bara någon centimeter i slakt tillstånd.
Ibland känner jag bara för att avsluta hela kapitlet och hoppas på mer tur i livet efter.