Någon kunnig - gisssa kön på min kub bild
Hej! Någon som vill gissa könet? Motivera gärna ???? V13+4. Vet inte om det går att tyda något ens på bilden. Mvh
Hej! Någon som vill gissa könet? Motivera gärna ???? V13+4. Vet inte om det går att tyda något ens på bilden. Mvh
Oj frågetecknen är glada smajlis! : - )
Har inte din bm sagt vad hon ser för kön? Har för mig att man kan se det redan på första UL, men jag kanske har fel...
Hej! Det är kub ultraljud och vi fick inte veta, får veta könet på rutinultraljudet( om vi vill ) tycker det är roligt att höra lite teorier därför frågar jag andra : - )
Jag minns nog inte exakt hur allt det där gick till ärligt talat! Då måste det vara KUB vi gjorde första svängen (för det vet jag att vi gjorde, och ungefär i samma period som din bild) och vanligt UL andra gången. Kan dock säga att det är jättesvårt, i princip omöjligt att gissa kön utifrån denna bild då man inte kan utesluta att en snopp gömmer sig i skuggorna eller bakom benet, något annat finns liksom inte att ta fasta på enligt vad vi fick höra.
Kan inte alls se va de kan tänkas va , Men måste säga att de va en väldigt fin bild
Svårt att se.