• tuntemattomana

Vilken bröstpump ska jag välja? Små bröstvårtor!

Jag kommer att åka bort över dagen vid några tillfällen och kommer då att behöva pumpa brösten för att inte få ont.

Tycker inte om att pumpa egentligen men har inget val.
    Jag har vid första barnet använt meddelas handpump som funkade ok. Men jag var tvungen att köpa ny brösttratt i storlek small då mina bröstvårtor tydligen är små..!

Någon med erfarenhet av detta som kan ge råd på bra pumpar?
    Eller ska jag köra på ett halvsäker kort och köpa meddela igen?
    Har inte möjlighet att ha en elektrisk variant.

Please help!

• Svar på tråden Vilken bröstpump ska jag välja? Små bröstvårtor!
  • MissHelene

Jag tror dom flesta märken har olika storlekar på sina trattar så välj vilket märke du tycker känns bra och välj rätt storlek på tratten bara :) jag har enbart testat meddelas så men gillade den skarpt! lycka till!:)

• MissHelene

Jag är inte helt säker så det är bra att du kollar upp det, finns juh en uppsjö med märken jag har dålig koll på :)

• Elabelan

Nu kanske du hunnit köpa en pump redan men.. Vad är anledningen till att du inte har möjlighet till en elektrisk variant? Jag använder min hemma, men då jag inte vill vara låst till att sitta en kvart vid ett eluttag så kör jag med batterier. Jag kör en medela swing som jag köpte begagnat och köpte nya flaskor och nappar till den. Brösttrattar i S finns på apotea för 89 kr :)

Svar på tråden Vilken bröstpump ska jag välja? Små bröstvårtor!