• Innlåst

Hjäälp??!!!

Jag vet egentligen inte om jag vill ha fler barn, har tre underbara barn men har träffat en ny man o han vill gärna ha barn. Vi har oskyddat sex. Jag vet att vi är lite äldre, jag fyller 38 i år så det kan ju ha med saken att göra.

Nu till problemet, jag hade min senaste regelbundna mens den 30de juni, då var den ganska kort och tunn i blödningen, borde alltså enligt den fått mens den 28 juli, men fick en typ "vanlig" mens den 17 juli??? Dock några dagar kortare än vanligt. Kan jag va gravid eller har mensen bestämt att flytta sig två veckor??

Tacksam för svar

• Svar på tråden Hjäälp??!!!
  • uviku

I en annan tråd som du skapade för någon dag sen fick vi veta att du och den här mannen endast har träffats i två månader... Tycker du verkligen det är lämpligt att skaffa barn redan? 

• viseversa
    uviku skrev 2017-08-06 13:48:16 följande:
    I en annan tråd som du skapade för någon dag sen fick vi veta att du och den här mannen endast har träffats i två månader... Tycker du verkligen det är lämpligt att skaffa barn redan? 
    DET har inte du med att göra. Dock förstår jag itne varför ts inte köper ett test och testar själv. Hur ska vi på fl veta om hon är gravid elöler inte?
  • Innlåst

Är det mig ni svarar till??

Jag blev medlem idag o tänkte att det var en bra sida med trevliga människor som kanske varit i samma sits och kanske kunde svara eller hjälpa till med lite spekulationer, har testat mig negativt idag:(

• viseversa
    Innlåst skrev 2017-08-06 15:16:59 följande:

Är det mig ni svarar till??

Jag blev medlem idag o tänkte att det var en bra sida med trevliga människor som kanske varit i samma sits och kanske kunde svara eller hjälpa till med lite spekulationer, har testat mig negativt idag:(

Ja men har du testat negativt och dessutom haft mens är du såklart inte gravid. Vad vill du mer veta? Ja det är svaret till dig. Om du skriver "är jag gravid!?" Är det klart folk skriver ta ett test för det är vad man brukar göra om man misstänker graviditet. Ingen här kan svara om du är gravid eller inte.
Svar på tråden Hjäälp??!!!