• Chic<3

Någon som vill följas åt m BF Februari, Mars, April

Hej hej, nu e vi äntligen på gång & längtan e enorm???? Vi har BF i mars & skulle gärna följas åt m andra som som äntligen lyckats m det efterlängtade plusset + / Kram???? & Välkomna hit!

• Svar på tråden Någon som vill följas åt m BF Februari, Mars, April
  • Valkyrians ritt

Hej och grattis!

Jag är gravid med vårt första barn, bf 14/2. Har varit som en zombie av trötthet hela sommaren, ända sedan första veckan i juni, innan vi visste. I övrigt mår jag bra. Magen putar väldigt och det är uppenbart att det beror på tarmarna.

Om en vecka gör vi KUB, det blir skönt. Jag har en gnagande oro att fostret har dött. Man ska inte läsa så mycket...! Vi har haft ynnesten att få se att det låg rätt osv då vi faktiskt var på Fertilitetskliniken för att påbörja utredning när dr med ultraljud såg att det fanns en inneboende i livmodern! Galet. Jag hade haft en mens på ett halvår och tydligen hade det prickat rätt.

Hur går det för dig?

• Tessilussa

Hej

Jag är gravid och väntar första barnet:) har också bf 14/2????längtar till rul i sept känns som en evighet dit men hoppas att det ska gå fort:)

• Linda2barnsmamma

Hej.

Är gravid med nr 3. Jag o mannen är 27 o 28 år . Vi har två flickor som är födda 2010 o 2011 . :)

Har inte riktigt koll på när bf är. Har första UL i morgon för att fastställa . Men ca v10 skulle ja tro.

Skriver som tidigare gjort , fruktansvärt nervös för om det lever. Nästan mer nervös inför det svaret än KUB testet.. Usch. Har sååå ont i magen just nu i för i morgon..

Och tusan så här ja blivit mer nervös för varje barn ja får :P

• emsan86

Hej på er och grattis till era plus!

Jag plussade i söndags och är i vecka 5+6 & vill så gärna dela med mig av en solskenshistoria och oro...

Vi har en son genom ICSI (en form av IVF) född 2015 och har fått höra att våra chanser för att lyckas på egen hand är minimal pga få spermier.

Julimånad tog jag ÄL-test för att få en ungefärlig uppskattning om när min ÄL skulle ske kommande månader då vi planerat för att återföra ett embryo från frysen som finns efter ett tidigare i år.

Vi har med andra ord LYCKATS bli gravid på egen hand och är överlyckliga men oroliga för missfall då vi har ett i bagaget efter ett tidigare IVF-försök.

Jag har symtom som illamående till&ifrån, hungrig/sig i magen typ varannan timme, ömma bröst. Idag har jag haft mensvärk och en liiiiten rosa flytning på pappret vilket gör mig superorolig, samtidigt som jag vet att det kan vara helt normalt.

Någon som känner igen sig?

• Chic<3

Hej på er & super härligt m fler som plussat stort GRATTIS!!

@Valkyrians ritt Jag har typ huvudvärk 24/7 mer än trött.

Underbar nyhet när dr kikade in.

@Tessilussa d går fort härligt å spännande.

@Linda2barnsmamma håller tummarna för er imorgon <3

@emsan86 Vi har kört FSH tidigare & kör nu igen å super lyckliga över att vi mot alla ods lyckats plussa igen.

Vi har oxå ett mf i bagaget :'( Jag e oxå mesta dels hungrig fast jag äter ordentliga måltider. Kan i ju för sig vara för jag tränar varannan dag för att få bort min 24/7huvudvärk hehe

Jag har haft liiiiten rosa flytning dö d gått över till rejäl blödning m ändå fått hopp hos gyn på DS m fått mf i 4mån. Men jag har oxå varit m om liten å lite mer blödning genom halva graviditeten å det gått vägen. Så d kan vara olika grymt svårt att veta. Håller tummar å tår för er<3 Kram

• Linda2barnsmamma

Idag var jag på första UL. Visade att ja va o ca 10+2 , så v.11 då. Hjärtat slog fint och hen snurra och rörde armar och ben hela tiden.

Kub ska vi göra den 21e och hoppas allt ser bra ut då också :)

Preliminärt bf datum blev 26 feb .

Lycka till alla:))

• DrömlivetiHD

Hej! Jag är gärna med här också :) Har precis plussat för 2 timmar sedan :) Första barnet och första försöket! Är såå otroligt glad :D Är gärna med här och får höra hur det är för er som är lite längre gångna än mig :) BF 6/4 enligt appen :)

• Bellsss

Hej och grattis alla :) Jag har bf 3/2, har redan gjort kub med lägsta möjliga risk :)

• Chic<3

Härligt, nu längtar jag till första vul så vi kan pusta ut

Linda2barnsmamma
  • Chic<3

Välkomna DrömlivetiHD & Bellsss

Vilken ap & hur gick kub till?

DrömlivetiHD Bellsss
Svar på tråden Någon som vill följas åt m BF Februari, Mars, April