• tuntemattomana

Vem är bäst på att göra Taffy-bryn?

Jag tänkte göra Taffy-bryn och undrar vem som gör sånna bäst.
    Jag vill verkligen att det ska bli så bra det bara går och är beredd att betala för det.
    Hade tänkt göra i stockholm men är öppen för tips i hela sverige :)

• Svar på tråden Vem är bäst på att göra Taffy-bryn?
  • Queennr1

Du gör ju som du vill men det är för mig fullständigt obegripligt hur man kan tatuera fejset. Skönhetsideal förändras. Det som betraktas som skitsnyggt idag kan vara löjeväckande om 10 år. ALLA tatueringar ändrar dessutom färg med tiden och linjerna flyter ut och blir tjockare. Om tio år kommer det inte att vara fina individuella strån ovanför ögonen utan mest som ett grått moln som hänger där.

Att folk inte lärde sig av -90 talets permanenta eyelinjers och lipliners.

• MaddeSss

Kolla G nails and eyes på Kungsholmen. Ska vara bland dem bästa i Sverige.

Jag hade dock också passat mig gör att tatuera ansiktet om jag absolut inte hade obefintliga bryn. Alla tatueringar ändrar färg med tiden och flyter ut och behöver underhållas om det är fejjan = pengar.

• Nonameuser

Nu är ju inte brynpigmentering permanent som i vanliga tatueringar. Det försvinner med tiden.

• Queennr1
    Nonameuser skrev 2017-08-01 19:24:19 följande:

Nu är ju inte brynpigmentering permanent som i vanliga tatueringar. Det försvinner med tiden.

Det bleknar och blir fult och behöver fyllas i. Försvinner helt gör det ofta inte.
  • Nonameuser
    Queennr1 skrev 2017-08-01 19:28:11 följande:

Det bleknar och blir fult och behöver fyllas i. Försvinner helt gör det ofta inte.

Jo det gör ju det med tiden. 2-5 år ca sitter dom. Jag har själv gjort det flera gånger.
  • Queennr1
    Nonameuser skrev 2017-08-02 13:28:06 följande:

Jo det gör ju det med tiden. 2-5 år ca sitter dom. Jag har själv gjort det flera gånger.

Alla har inte samma hud och pigment.

Är dina bryn snygga de sista året?

Många blur aldrig av med den fula skuggan helt och tvingas därför fortsätta fylla i för att slippa se fördjävligt ut.
Svar på tråden Vem är bäst på att göra Taffy-bryn?