• Chris73

Hur menar han

Hej!

Jag har flirtat en hel del med en äldre man som kommer o lunchar på mitt jobb, han är som sagt väldig flirtig, trevlig, rolig, med glimten i ögat o kommer med komplimanger o uppskattning, mina kollegor o även hans har ju märkt hur vi "håller på", har en speciell jargong mellan oss.  han är runt 50 med vuxen son ( singel, det vet jag) Jag däremot lever samboförhållande med äldre man sedan 10 år o har 6-årig son ihop, vårar förhållande är väl bra, går upp o ner som för alla andra. Men vi kämpar väl på....trots allt, MEN mina känslor för den andra växer ju likson, o kan inte hjälpa det. Så nu har vi båda haft semester (på var sitt håll ) och jag har inte riktigt tänkt på honom. Så i torsdag ringer han mig, jag var tyvärr inte hemma och hade ju lagt mobilen så jag hörde inte, jag ringde upp, men han svarade inte. Så messar jag o frågar var han vill, men han svarar inte, han har sagt tidigare att han är urdålig på mess o Facebook har han inte, jag kontaktar inte honom mera utan jag vet att är han intresserad så visar det sig, men jag blir inte klok på detta. Vi har inte hörts eller sets på 6-7 veckor o plötsligt ringer han.

"Funderande"

• Svar på tråden Hur menar han
  • Anonym (!)

MEN! Du ska inte göra något som helst länge du har ett förhållande! Skämmes!

• John22

Fy fan för att hålla på och vänstra bakom din partners rygg. Vilka vidriga människor det finns.

• taquine
    Anonym (!) skrev 2017-07-31 17:31:55 följande:

MEN! Du ska inte göra något som helst länge du har ett förhållande! Skämmes!

John22 skrev 2017-07-31 17:41:49 följande:

Fy fan för att hålla på och vänstra bakom din partners rygg. Vilka vidriga människor det finns.

Goodness me
  • Anonym (Haha)

DU HAR ETT FÖRHÅLLANDE!!! SKÄRP DIG!!

• Anonym (-_-)

Din nuvarande man då, barnets far, lägger du lika mycket energi på honom?
    Suck............

Svar på tråden Hur menar han