• Mandy80

Nån som är duktig på att se kön tidigt på pott bilder? (V 13)

Jag har en pottbild o försöker klura men tycker hon fick till den väldigt dåligt.

De är väldigt tidigt o då ser könen väldigt lika ut på pojkar o flickor men undrar ändå om nån vill gissa?

Vecka 13.

• Svar på tråden Nån som är duktig på att se kön tidigt på pott bilder? (V 13)
  • Anonym (Jjjj)

Det är nog tidigt att säga men jag gissar på flicka :)

• Mandy80
    Anonym (Jjjj) skrev 2017-07-27 21:16:53 följande:

Det är nog tidigt att säga men jag gissar på flicka :)

Tack för din gissning :) De hade vart härligt! Jag har en flicka o tre pojkar så en till flicka hade jämnat ut de lite ;)
  • Vet hur det känns

Jag tror flicka. Jag har en bild sen kub i samma vecka och då såg jag som en pyramid mellan benen.. alltså snopp och pung som stack ut.

• Mandy80
    Vet hur det känns skrev 2017-07-28 20:02:41 följande:

Jag tror flicka. Jag har en bild sen kub i samma vecka och då såg jag som en pyramid mellan benen.. alltså snopp och pung som stack ut.

Tack för din gissning :)

Iofs kan flickor i denna vecka se ut precis som du beskriver då allt är väldigt svullet än. Men du kanske fått bekräftat att de är en kille?
  • Göteburgare

Haha. Vilken söt liten rumpa!

Jag gissar på flicka också faktiskt. Jag har en pojke och det var lite mer mellan benen redan vecka 13.

• Vet hur det känns
    Mandy80 skrev 2017-07-28 21:16:51 följande:

Tack för din gissning :)

Iofs kan flickor i denna vecka se ut precis som du beskriver då allt är väldigt svullet än. Men du kanske fått bekräftat att de är en kille?

Yes en pojke här som beräknas komma ut på söndag. Både i v 13 och 17 samt 19 såg man tydligt pojke.. var liksom mycket mer där mellan
  • Mandy80
    Göteburgare skrev 2017-07-28 21:37:45 följande:

Haha. Vilken söt liten rumpa!

Jag gissar på flicka också faktiskt. Jag har en pojke och det var lite mer mellan benen redan vecka 13.

Hahah tack va go du är! Tycker rumpan ser riktigt köttig ut ;D Hoppas den är de!

Kul att du oxå tror flicka :) Början av september är de dags för RUL. Så spännande!
  • Mandy80
    Vet hur det känns skrev 2017-07-28 22:01:46 följande:

Yes en pojke här som beräknas komma ut på söndag. Både i v 13 och 17 samt 19 såg man tydligt pojke.. var liksom mycket mer där mellan

Wow vad spännande!! :D

All lycka till o grattis i förskott! :)))
  • Göteburgare
    Mandy80 skrev 2017-07-28 22:47:20 följande:

Hahah tack va go du är! Tycker rumpan ser riktigt köttig ut ;D Hoppas den är de!

Kul att du oxå tror flicka :) Början av september är de dags för RUL. Så spännande!

Jag var också sjukt nyfiken innan rul! Gick inte att berga sig. Hade en stark känsla att det skulle vara en pojk och hade rätt :)

Fast ja, Sannolikheten att ha rätt är ju 50% så är väl inte väldigt imponerande :p

Haha! Ja! Alla bebisar har ju superfläskiga och klämvänliga rumpor så vore konstigt om din inte hade det också <3
  • Sarahh93

Någon som vill gissa min?

Bilden tagen i onsdags. Då var det V 12+6

????????
  • Mandy80
    Lyckanspiller skrev 2017-07-29 20:46:23 följande:

Ts jag tror helt klart på en pojke ????

Du är den första som säger pojk :D Så spännande! Tack för du orka skriva en gissning ;)
  • Mandy80
    Sarahh93 skrev 2017-07-29 22:22:45 följande:

Hur ser du det?

Tack för gissning

Tror ts betyder trådstartaren. Men jag kan ha fel ;)

De e svårt o se vad som är nubben på din bild annars hade jag gärna gissat. Har du några fler helkropps bilder i profil?
  • Bellsss
    Mandy80 skrev 2017-07-27 20:30:51 följande:

Jag har en pottbild o försöker klura men tycker hon fick till den väldigt dåligt.

De är väldigt tidigt o då ser könen väldigt lika ut på pojkar o flickor men undrar ändå om nån vill gissa?

Vecka 13.

Någon vill gissa på min? :) vet inte hur bra bilderna är men vore kul!
  • Vet hur det känns

Här är en bild på min dotter underifrån i v 15 tycker den liknar din väldigt mycket!!!

Har även en bild på min son i samma vecka (hittar inte den nu) och där syns tydligt att det går ut som en pyramid.. rakt ut..

Så jag skulle tolka bilden som tjej. Absolut!!!

• CrazyTown

Frågar ni inte på ul direkt vad det är? De är ju proffs till skillnad från majoriteten här på fl...

• Mandy80
    CrazyTown skrev 2017-07-30 19:27:59 följande:

Frågar ni inte på ul direkt vad det är? De är ju proffs till skillnad från majoriteten här på fl...

Dom vägrar säga så tidigt eftersom de är så svårt o se. Iaf alla gånger jag frågat. Min femte graviditet.
  • Mandy80
    Vet hur det känns skrev 2017-07-30 12:07:46 följande:

Här är en bild på min dotter underifrån i v 15 tycker den liknar din väldigt mycket!!!

Har även en bild på min son i samma vecka (hittar inte den nu) och där syns tydligt att det går ut som en pyramid.. rakt ut..

Så jag skulle tolka bilden som tjej. Absolut!!!

Åå tack för jämförelse bild! :D

De är sååå spännande!
Svar på tråden Nån som är duktig på att se kön tidigt på pott bilder? (V 13)