Läppförstoringar?
Hur ser ni andra på det här med förstorade läppar? Jag menar nu sådana läppar där det syns tydligt att man på konstgjord väg har gjort dem större.
Utveckla gärna ditt svar.
Hur ser ni andra på det här med förstorade läppar? Jag menar nu sådana läppar där det syns tydligt att man på konstgjord väg har gjort dem större.
Utveckla gärna ditt svar.
Typ 95% av kvinnor som genomgår skönhetsingrepp önskar ett naturligt resultat, så en läppförstoring som syns är ju i princip ett misslyckat ingrepp. Det finns många kvinnor som går runt med förstorade läppar som ser helt naturliga ut, men dessa lägger man ju aldrig märke till utan det man ser är den (antagligen lilla) andel där resultatet, ur de allra flestas perspektiv, inte blev bra.
Men nej, det är naturligtvis inte snyggt med stora, onaturliga ankläppar. Att förstora små läppar till genomsnittlig storlek kan däremot vara snyggt.
Det är vansinnigt fult och fruktansvärt avtändande.
Jag har naturligt tunna läppar och i princip ingen överläpp alls. Har de senaste fyra åren använt filler. Tar det ofta ( ungefär var fjärde månad) men väldigt lite (oftast 0,7 eller 0,8 ml). Är väldigt tydlig med att jag inte vill ha en "ankläpp" utan jämnt fördelat för att få en "naturlig" men lite större läpp. Är så nöjd och de som inte kände mig innan dessa år vet inte ens om det.