Sorg-tråd för ofrivilligt barnlösa
Är så jävla ledsen för att vi inte kan få barn. Ändå ska man ha pms och ägglossningsvärk och mensvärk från helvetet. Är så jävla jävla ledsen så jag bara vill gråta och vara arg på alla som blir gravida så jävla lätt. Hängde här på familjeliv i några år och läste trådar om tidiga symptom på graviditet. Jag har haft ALLA syptom men aldrig varit gravid. Har sån jävla pms så jag bara vill gråta och så tänker jag på alla som vittnat om att de började gråta för ingenting och sen visade det sig att de var gravida. Och så tänker jag i en sekund att jag är gravid sen blir jag bara asledsen för jag vet att jag inte är det och jag kommer aldrig bli det. Det gör mig så jävla arg och ledsen och tyvärr arg på föräldrar som gnäller på sina barn och tar dem för givet. Arg på kompisar som gnäller över att det tar så lång tid att bli gravida när de har försökt ett halvår.
Mvh försökt bli gravid med min älskade sambo i över 6 år inklusive ivf-försök. Är 40 år så säg inte att det finns hopp för det gör det inte. Vill bara ha svar av andra barnlösa. Ni som har barn snälla skriv inte. Jag behöver inte mer från er.