Vill desperat sluta amma!!
Haft ont från första början av amningen, i början var det sår men det gick över och blev till en brännande känsla inuti bröstvårtan varje gång jag ammade.. Var till läkaren, visade inget fel. Samt frågat om hjälp varje gång hos BVC, inte fått någon slags användbar hjälp. Men nu har min bebis fått en tand, så nu är smärtan istället orsakat av tanden, bröstvårtorna är alldeles ömma och röda och nästan som att det är småsår, men de syns inte, men gör så fruktansvärt ont så idag sprutade det tårar till och med när jag ammade!!
För att tillägga har min bebis alltid velat amma kring 1-2 timmar emellan även nu när han är över halvåret! Så har nästan aldrig hunnit vila brösten, på natten kan det gå Max 3 timmar innan han vaknar för att äta och sen somna om.
Han vägrar även ersättning prövat både nan och Sempers, han vägrar välling. Gillar knappt någon mat han får pröva på, och oftast spottar han ut eller stänger munnen och vägrar öppna. Det enda som gått hem hittills är fruktpure på burk, majspuré eller mosade bär. Så han blir ju inte mätt på maten direkt.
Behöver hjälp/tips/råd, för jag klarar inte mera :(