• Anonym (Rätar till snoppen.)

Män som rätar till kuken!

Knäpp tråd, men dejtar en kille som i tid och otid rätar till kuken och även bland folk.

Han tycks inte själv vara medveten om det och senast blev det pinsamt då mina vänner la märke till det.

Kan jag prata med honom om det? Hur lägger jag fram det?

• Svar på tråden Män som rätar till kuken!
  • Studentpappa

Det är ju egentligen inte konstigare än tjejer som stoppar tillbaka bröstet om det hoppar ur bh:n. Be han köpa tightare kalsonger som håller kuken på plats, det kan vara obekvämt med den på sniskan.

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
    Studentpappa skrev 2017-07-17 20:35:26 följande:

Det är ju egentligen inte konstigare än tjejer som stoppar tillbaka bröstet om det hoppar ur bh:n. Be han köpa tightare kalsonger som håller kuken på plats, det kan vara obekvämt med den på sniskan.

Tja, vi är bara på dejtingstadiet så kanske lite tidigt att föreslå det. Ni män och era kukar, ett eget kapitel.

• Anonym (1234)

Det måste man göra ibland, inget konstigt.

Anonym (1234) skrev 2017-07-17 20:55:34 följande:

Det måste man göra ibland, inget konstigt.

Jo, med betoning på ibland och inte bland andra varje gång.

• Anonym (1234)
    Anonym (Rätar till snoppen.) skrev 2017-07-17 21:08:23 följande:
    Jo, med betoning på ibland och inte bland andra varje gång.
    Man gör det när man måste göra det. 
  • Studentpappa
    Anonym (Rätar till snoppen.) skrev 2017-07-17 20:40:06 följande:

Tja, vi är bara på dejtingstadiet så kanske lite tidigt att föreslå det. Ni män och era kukar, ett eget kapitel.

Jag gör det sällan då min ligger bra, men då donar jag med näsan istället då jag är allergisk och den kliar...

Alla har vi våra avarter.
  • Anonym (Nja)
    Studentpappa skrev 2017-07-17 20:35:26 följande:

Fast nja.. Det är inte riktigt samma sak ändå.. Mer jämförbart att man som kvinna går och drar i trosor som hamnat galet eller dyl. Måste man så gör man det DISKRET.
    Anonym (Nja) skrev 2017-07-17 21:31:35 följande:
    Fast nja.. Det är inte riktigt samma sak ändå.. Mer jämförbart att man som kvinna går och drar i trosor som hamnat galet eller dyl. Måste man så gör man det DISKRET.
    Precis. Och hur normalt är det att klia sig på fittan bland folk?
  • Studentpappa
    Anonym (Nja) skrev 2017-07-17 21:31:35 följande:

Nej fittan är väl rätt statisk om inte läpparna fladdrar ca 10 cm så nej det är inte samma sak. Men visst kan man göra det diskret, jag upplyste bara om att det är obekvämt om den hamnar snett.
  • Anonym (Emma.b)

Hahaha, alltså herregud... behöva säga åt vuxna män att inte gå runt och dra sig i snorren bland folk! Det är ju sånt man säger till småkillar.

Men nåja. Verkar det vara på ett omedvetet sätt, typ ett tics? I såna fall skulle jag ta upp det på ett skämtsamt/trevligt sätt, sådär "jag har märkt att du...". Och sen se vart diskussionen leder därifrån.

Om han verkar göra det för att han är en obrydd slusk så tycker jag att du ska sluta dejta honom. 

Svar på tråden Män som rätar till kuken!