• Allex

Letrozole - funkar det?

Hej!

Min första cykel med Letrozol är snart slut, det blev ingen bebis denna gång Nu är jag nyfiken på er därute där Letrozole har fungerat.

Hur länge har ni försökt innan och blev ni till slut gravida med hjälp av Letrozol?

• Svar på tråden Letrozole - funkar det?
  • Fluzzi

Jag har precis avslutat första kuren med Letrozol. Ska på ultraljud på onsdag för att se om något (eller några) ägg vill släppa. Är också nyfiken på om fler haft tur med tabletterna eller om IVF varit nödvändigt ändå? Glad

• Allex

Idag bim och det kommer nog bli mens.... Andra gången avslutad med Letrozol. Får helt enkelt hoppas på kurs tre.

• Jobj

Hej! Är gravid för andra gången med letrozol! Tog sig på första kuren bägge gångerna så visst funkar det! Håller tummarna för dig!!

• Allex
    Jobj skrev 2017-09-30 21:35:58 följande:

Hej! Är gravid för andra gången med letrozol! Tog sig på första kuren bägge gångerna så visst funkar det! Håller tummarna för dig!!

Ååh, så kul! Grattis till dig

Jag är nu inne på fjärde kuren.. Än så länge bara äl+3, så allt kan hända
  • Allex

Ska strax dra igång den sjätte kuren..... :-/

Kom igen tjejer - låt höra lite om hur det gått för er!

• Lillatjejen1992

Inne på första kuren och det såg inte lovande ut på vul .. Cd16 och bara en 9mm blåsa i ena äggstocken :(

Försökt plussa sedan juli-16. Ofrivilligt barnlösa, kvinnlig faktor (pco) och manlig faktor (få spermier)
  • Ida3434

Är inne på andra enkel-kuren. Första funkade inte, får se hur det blir efter denna kuren.

Svar på tråden Letrozole - funkar det?