• Tjejen81

Kan man bli gravid trota hormonspiral!

Jag ligger här i min pojkvänns säng, för trött för att orka köra hem. Huvudet snurrar, vad tusan är fel??

Jag har så ont i höfterna har haft det från och till i ca två veckor, i går blev det riktigt jobbigt. Idag har det blivit mer å mer strålningar från blygbenet ( heter det så) ont gör det iallafall.. och jag är så hutlöst trött, svamlar å vill bara sova. Jag fryser å känner mig allmänt gnällig. Bölig å tråkig.

Jag satte in en spiral i mars å har haft mensverk å annorlunda mensperioder sen dess. Lite varierande i kollör och tjocknad. Den sista jag hade var bara ljusrosa å väldigt liten, varade dock i två veckor. ???? mina bröst svälde rejält under denna tiden, vårtgårdarna blev större å mörkare pxå

Det har lagt sig igen åtminstonde.

Kan man bli gravid trots spiralen eller vad tusan händer här?

• Svar på tråden Kan man bli gravid trota hormonspiral!
  • Griseknoen35

Köp först ett test och kolla, idag. Är du inte gravid så kontakta där du satte in spiralen, helst idag om det skulle vara en infektion.

• Tjejen81

Jag ska till vårdcentralen å ta borrelia test i morgon. Kan ju ge diffusa symptom oxå..förstår bara inte varför det känns spm foglossning ????

• Griseknoen35
    Tjejen81 skrev 2017-07-12 14:21:56 följande:

Jag ska till vårdcentralen å ta borrelia test i morgon. Kan ju ge diffusa symptom oxå..förstår bara inte varför det känns spm foglossning ????

Infektion i livmodern kan ge sånna symtom. De gånger jag har haft en infektion där har jag haft ont på det sättet, första infektionen jag hade gav mig "bubblor" i huvudet. Allt jag tittade på gick som vågor och bubblor, febern kom sen den gången så fattade inte att det va en infektion förrän jag hamnade på gynakuten. Jag tycker du ringer ned om dina symtom, bättre att ringa och höra vad en utbildad inom vården anser, om du behöver till gyn/läkaren el inte.
Svar på tråden Kan man bli gravid trota hormonspiral!