• Mioii

Någon med blödning?

Detta är så irriterande... har blodat i nästan 1 vecka, igår var det ingenting så trodde det äntligen var över... men nu precis så fanns där lite blod... IGEN.

Har ju inte ont och är inte missfall då jag haft det innan men tänker om jag kanske är en sådan som kommer blöda lite under graviditeten? Är i vecka 6 nu skulle jag tro.

Någon som också blöder nu, eller har blodat mycket genom sin graviditet och kan dela med sig lite? Känns så ledsamt att ha "mens" även under graviditet...

• Svar på tråden Någon med blödning?
  • Anonym (Tjej)

I ena graviditeten hade jag mens första 4-5 månaderna tror jag, lika mycket som vanligt. Sedan slutade det.

I andra graviditeten så hade jag mens som vanligt 3 månader.

• Mioii
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-08 23:10:23 följande:

I ena graviditeten hade jag mens första 4-5 månaderna tror jag, lika mycket som vanligt. Sedan slutade det.

Hade du hela tiden eller under mens perioder eller vad man ska säga? Jag har ju fått tillbaka lite nu men kanske bara är lite nu o sen inte imorgon
  • emizz
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-08 23:10:23 följande:

Hade du färskt blod som kom först när du fick mens under graviditeterna? Undrar för har plussat för ett par dagar sedan och i torsdags när jag skulle haft mens började jag blöda var som färskt i början sen har det varit som mens som kommit lite hela tiden fast inte lika kraftigt som jag brukar...
    Ehliaz-09 Alice-11 Bebis-18
  • Mioii
    emizz skrev 2017-07-30 00:47:35 följande:

Hade du färskt blod som kom först när du fick mens under graviditeterna? Undrar för har plussat för ett par dagar sedan och i torsdags när jag skulle haft mens började jag blöda var som färskt i början sen har det varit som mens som kommit lite hela tiden fast inte lika kraftigt som jag brukar...

Mitt slutade blöda efter 4 dagar, och jag är fortfarande gravid. Alltså hade jag "mens" första månaden jag inte skulle ha mens. Hade Mycket mindre än vanlig mens och sen slutade det. Hade inte mensvärk heller, för då kan det vara missfall. Iaf så tidigt, är det vanlig grav blödning ska de inte komma blod i samband med smärtor.
Svar på tråden Någon med blödning?