• Ida3434

Letrozol

Hej.

Precis ätit min första kur Letrozol och hade en äggblåsa på 16 mm på dag 12. Är nu på dag 17 och har fortfarande inte fått positivt utslag på ägglossningstester. 

Är det kört för denna månaden eller kan man ha ägglossning trots negativa tester?
  • Svar på tråden Letrozol
  • Mandypanndy

Hej jag själv tagit letrozol men både första och andra gång var inte mitt ägg tillräckligt stor för ägglossning. Då dom gjorde vul på mig. Har du inte fått komma och göra vul ?

• Älskadeunge

Hej,

När jag gick på letrozol så fick jag ingen ägglossning trots fin äggblåsa vid två olika omgångar. Jag fick därför ägglossningsspruta som jag skulle använda de cykler då jag hade fin äggblåsa men inte fått utslag på ägglossningssticka. kommer inte ihåg villen dag i cykeln jag skulle ta spruta .

• Hormonkarusellen

Jag får inte ta mina utan att ha tid för vul efter, de vill se att man bara får ett ägg. Dock hade jag fått fel dag, så jag var därför sent nu - hade fått äl! Och bara ett ägg, dock vet jag inte vilken dag det var, så vet inte om vi prickade eller inte. Har tempat, men det gör mig bara mer förvirrad

Svar på tråden Letrozol