Ser ni ned på svenska killar med invandrartjej?
Varför får jag och min tjej blickar från andra? Hon är brun och jag är vit.
Framförallt äldre svenska kvinnor och araber brukar ge oss äckelblickar.
Nej, varför skulle jag det
Avundsjuka och bitterhet för att ni väljer bort någon som de själv!
Nejdå. Jag kan reagera när det verkar handla om uppenbar maktobalans (snygga tjugoåriga thailändskor med halvalkad sextioåring i Trolllhättan typ) men inte över ursprunget eller färgen som sådan. Glor surt gör jag inte oavsett.
Vad tanterna du mött tänkt vet jag inte. Vad gäller "araberna" du tycker dig ha sett titta konstigt KAN det handla om att hon är mörkhyad. Många i arabvärlden är rasister. Alltså klassisk rasism enligt "mörkhyad är sämre än ljushyad" av en typ som knappast existerar i Sverige utanför extremistkretsar. Somliga människor känner också behov av att positionera sig gentemot andra grupper för att uppleva sig själva som "bättre än dem åtminstone" när det inte går så bra för dem som de önskat. Detta förekommer hos svenskar men också hos invandrare. Kanske uppfattar vederbörande det då som provocerande att "jag duger inte för svenskarna men den där - i mina ögon mindre beundransvärda personen - duger minsann". Sett liknande reaktioner hos sydamerikaner med europeiskt ursprung när de inser att deras mörkare landsmän ofta uppfattas som mer attraktiva av västeuropeer än vad de själva gör.
Brun som i afrikan eller asiat? När det gäller araber så är som värsta rasister jag träffat just araber. Dom Ser Ofta Ner På afrikaner i alla fall. När det gäller äldre kvinnor så är dom ofta väldigt fördomsfulla.
Jag bryr mig inte om andras förhållande alls.
Nej.
Hur många invandrartjejer är attraherade av svenska killar?
Hur många invandrartjejer är attraherade av svenska killar?