• Anonym (Horny chocolate)

Hur ragga på dessa äldre underbara damer?

Är en kille runt 30 år som börjat känna pulsen inför lite äldre damer,runt 35-49 år.

Visst tittar dom in mig men det känns som att dom är så ordentliga, företagsamma att man inte vågar flörta eller säga något när ingen har druckit t ex.

Känner mig nervös inför att dom bara skulle skratta ut mig p ga egen "rädsla", då jag ser så ung ut ca man skriker ju inte ut sin ålder direkt :p

Önskar tips på hur man raggar dessa företagsamma damer tack!

:D

• Svar på tråden Hur ragga på dessa äldre underbara damer?
  • Anonym (Tips)

Var charmig, med åldern så uppskattar vi kvinnor charmiga killar med glimten i ögat.

Visa att du är intresserad sv henne som person och låt henne berätta om sig själv.

Jag själv är en kvinna på 35 år, pluggar och där är en del yngre killar. Skulle aldrig få gör mig en yngre kille men man kommer långt med charm.

• Anonym (Reptilhjärnor)

Instämmer med föregående. Är något år yngre än dig men hur kan du kalla 35-40 för äldre damer, skärp dig. Min erfarenhet av dessa är att dom om några har ett begär!

Anonym (Tips) skrev 2017-06-29 15:23:23 följande:

Var charmig, med åldern så uppskattar vi kvinnor charmiga killar med glimten i ögat.

Visa att du är intresserad sv henne som person och låt henne berätta om sig själv.

Jag själv är en kvinna på 35 år, pluggar och där är en del yngre killar. Skulle aldrig få gör mig en yngre kille men man kommer långt med charm.

Tack för tipset! Får aktivera charmen igen då :)
    menintenuigen skrev 2017-06-29 15:31:46 följande:

Inte undra på att du är oskuld när du kallar kvinnor i ungålder för damer, är du korkad? Spelar ingen roll vad man ger dig för tips en del är helt enkelt för dåliga för att få knulla 

Oj!

Hur fungerar det där.. Att vara för dålig på att knulla samtidigt att vara oskuld??
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 15:46:52 följande:

Instämmer med föregående. Är något år yngre än dig men hur kan du kalla 35-40 för äldre damer, skärp dig. Min erfarenhet av dessa är att dom om några har ett begär!

Ja du.. Jag uppgav iförsig 14års differens med hänvisning till ca 15, medan du uppger 5 års, förstår att det blev knepigt för dig att förstå då!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-29 18:11:47 följande:

Ja du.. Jag uppgav iförsig 14års differens med hänvisning till ca 15, medan du uppger 5 års, förstår att det blev knepigt för dig att förstå då!

Var går din gräns för äldre damer om 49-åringar är det?
    Fjäril kär skrev 2017-06-29 16:21:39 följande:

Hur kan du kalla en tjej i din egen ålder för "äldre kvinna"?

Ordet dam är menat ur ett positivt perspektiv. Tycker dessutom att ordet kvinna låter ganska otrevligt. Kanske för man hört mest skällsord med ordet kvinna.

Dessutom anser jag att en dam är lugn och ödmjuk och varmhjärtad.

Medans kvinnor oftast ska hävda sig själva och kan inte stå för misstag.

Alltså dam ifrån 35 och uppåt ca 55 är mera tillfreds med sig själv och livet.

Antar att du ser dam och tant som mamma grej, med d gör inte jag iallafall

En Dam är en Fin kvinna då om du så gärna vill läsa ordet kvinna och inte heller porrigtsexig även att dom kan såklart vara det speciella runt min egna ålder.. Utan mera åt att de är vackra, i utseende och känslomässigt stabila.
    Fjäril kär skrev 2017-06-29 16:21:39 följande:

Hur kan du kalla en tjej i din egen ålder för "äldre kvinna"?

samma* ska det stå ej mamma
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-29 18:24:22 följande:

Dessutom anser jag att en dam är lugn och ödmjuk och varmhjärtad.

Medans kvinnor oftast ska hävda sig själva och kan inte stå för misstag.

;) nu förstod jag...
Svar på tråden Hur ragga på dessa äldre underbara damer?