Jag vill igentligen
Hej! Jag kommer från ett 8 år långt förhållande där mycket har varit dåligt. Även sexlivet. Sista åren har jag inte ens varit direkt sugen av olika anledningar och jag har i princip aldrig tagit något initiativ till sex, det har dessutom varit enformigt. Vanliga missionären, bakifrån på alla fyra eller rida. Oralsex har förekommit ibland i slutet.
Men nu har jag träffat en kille som jag känner mig trygg med, han visar att han gillar mig osv. Däremot sätter hjärnan "stopp", jag VILL ta initiativ men "kan" inte göra det. Han kan ofta smälla till mig i rumpan i förbifarten eller vara nypa tag i mina bröstvårtor när vi går förbi varandra. Han gillar det mesta i sexväg utom våld, vill gärna ha sex i bil har han förklarat. Jag är sugen och vill gärna testa det som jag inte gjort innan. Han var den första jag hade analsex med tex och jag älskar det! Men jag vet inte hur jag ska göra för att slappna av helt och helt enkelt koppla bort att hjärnan säger nej men kroppen verkligen skriker JA!! Har ni några tips?