• Galadriel88

Är denna för "enkel" om man ska på bröllop?

Letat skitlänge efter en klänning till ett bröllop i sommar. Vill inte ha armlös eller var rygg pgr av finnar :( Hittade iaf denna nu! Är den funkis? Då jag är rätt platt tänkte jag har nåt linne under, och ev vinröda pumps. Ska följa med sambon så de är ingen jag känner där. www.tianshuart.se/handla-på-nätet-eleganta-kvinnor-sexy-vringad-lapptäcke-långärmad-bälte-klänning

• Svar på tråden Är denna för "enkel" om man ska på bröllop?
  • Galadriel88
    Galadriel88 skrev 2017-06-26 10:50:08 följande:

Letat skitlänge efter en klänning till ett bröllop i sommar. Vill inte ha armlös eller var rygg pgr av finnar :( Hittade iaf denna nu! Är den funkis? Då jag är rätt platt tänkte jag har nåt linne under, och ev vinröda pumps. Ska följa med sambon så de är ingen jag känner där. www.tianshuart.se/handla-på-nätet-eleganta-kvinnor-sexy-vringad-lapptäcke-långärmad-bälte-klänning

www.tianshuart.se/handla-p%C3%A5-n%C3%A4tet-eleganta-kvinnor-sexy-vringad-lappt%C3%A4cke-l%C3%A5ng%C3%A4rmad-b%C3%A4lte-kl%C3%A4nning-p-5633.html
  • Carambolan

Finns det en klädkod? Jag skulle spontant tycka att den är i kortaste laget för ett bröllop.

• Dossié

Var är vigseln? Om det är i kyrkan så bör du ha en schal/fin kofta under stunden i kyrkan, man bör visa respekt för kyrkorummet. Den är också väldigt kort och kan göra så att du tar uppmärksamheten från brudparet.

Det första du bör göra är att är dock att höra vilken klädkod som gäller, då får du bra ledtrådar. Du kan då googla vad som gäller för respektive nivå.

Hur bekant man är med brudparet påverkar på inget sätt val av klädsel.

• Hanky Panky

Tyckte inte den var för kort! Jättefin! Men säger klädkoden långklänning är det ju en annan femma.

• Panduro

Säger som de andra; fin med kort. Den andra var super tycker jag! Kanske med de vinröda pumpsen för lite färg :)

• Panduro
    Panduro skrev 2017-06-26 12:59:56 följande:

Säger som de andra; fin med kort. Den andra var super tycker jag! Kanske med de vinröda pumpsen för lite färg :)

Fin MEN kort.
  • Mikaelayasar

Den andra är sååååå fin och perfekt till bröllop! Med ett par svarta pumps och en liten necessär är du redo!

Svar på tråden Är denna för "enkel" om man ska på bröllop?