Gravid på första försöket efter ovitrelle?
Som rubriken lyder. Hur många här har blivit gravida på första försöket med hjälp av Ovitrelle?
Som rubriken lyder. Hur många här har blivit gravida på första försöket med hjälp av Ovitrelle?
Jag. Ingen aning om det var Ovitrell som hjälpte dock eller om det var en slump.
Gjort en insemination utan, och en med! Den med tog! Men vet ju inte heller om det berodde på sprutan eller slumpen!
Låter ju bra! Några fler?
Jag gick på letrozole pga pcos, 3 första cyklarna med bara letrozol tog inte. Första försöket med både letrozol och ägglossningsspruta tog på mig, sitter nu med en 4-månaders liten tös :).
Härligt! Jag har en dotter sen innan som blivit till på naturlig väg men det tog ett par år (utan att försöka aktivt dock). Nu har jag gått på letrozol och tog ovitrelle för en vecka sen. Så får vänta en vecka till med att testa och se om det tagit sig :)
Jag blev tydligen också på första!! :D
Grattis!!! :)
Jag blev gravid på första försöket med ovitrelle och pergotime, är nu i v 32 =) jag har pcos. lycka till!
Jag blev gravid på första försöket med ovitrelle och pergotime, är nu i v 32 =) jag har pcos. lycka till!
Såg nu att du är gravid, grattis!!!