• Anonym (Otillräcklig)

    Avsugningar???

    Hej på er!

    Först en fundering:

    Hur ofta ger ni tjejer era killar avsugningar?

    Hur ofta vill ni killar ha avsugningar?

    Jag har en sambo som upprepat frågar mig om det är nåt fel på honom för att han tycker att han ber om avsugningar men får inga..

    Om han säger: visst var det ikväll jag skulle få en avsugning med ett leende och jag somnar/glömmer bort/inte känner för det..

    Då blir det automatiskt att han tänker att det är nåt fel på honom eftersom jag inte ger..

    Jag är sjukt trött på kvällarna..det har varit rätt stormigt i vårt förhållande..

    Har nyss gjort en abort..

    Han verkar vara kåt flera ggr i veckan medan jag är det 1 gång i månaden.

    Har på sistone försökt ta mer intiativ men det märks tydligen inte..

    Ibland blir det två på en vecka, ibland en i månaden.

    Nu har vi haft mindre 6 för att jag genomgått en abort och ville inte ha det förrän spiralen är på plats. Och att genomgå en abort sätter sina spår som inte gör underverk för sexlusten..

    Har förklarat att det har inget med honom att göra, att ibland så känner jag inte för det..

    Och han säger att en sån personlig sak har visst med honom att göra..

    Han måste ju fått rejält med sånt i sina tidigare förhållanden och nu är det kuksugartorka när han lever med mig..

    Känner mig bara så jävla otillräcklig!

    Vad är det för fel på mig??

  • Svar på tråden Avsugningar???
  • BeatriceS

    Det är inget fel på dig. Jag är gravid (visserligen bara vecka 5) men jag har ont och min kille tjatar som fan med om sex och avsugningar. En del killar fattar bara inte. Det verkar som både din och min kille inte riktigt förstår vad smärta/trötthet och svaret :jag vill inte, betyder. Hur glada hade de blivit om vi som tjejer säger "jag vet du är trött/har ont/ orkar inte men du kan ju gå ner på mig så jag får lite skönt och blir nöjd. Skulle antagligen de nog sällan göra. Om det är så viktigt för dom att komma på finns det porr i mobilen och lås på badrumsdörren. Det är absolut inget fel med att inte orka eller att inte vilja. Det har med våra känslor/hormoner och lust. Det bara är så :)

  • Anonym (Nope)

    Geeez. Det där sitter bara i hans huvud. Hade blivit så grymt avtänd om min fästman varit på mig på det viset.. man "ger" när man känner för det, och man känner ju inte för det alls om det blir något slags måste. Så tell him to back off.. han får vara utan tills du känner för det!

  • Lagnba1937

    Det är inget fel på dig överhuvudtaget. Säg till din kille att just nu vill du inte ha sex, han borde fatta varför själv kan man ju tycka. En abort är sjukt jobbig att gå igenom och självklart ska du vänta tills du får din spiral. Låt inte honom ge dig dåligt samvete!

  • Anonym (Kille 37)

    Inget fel alls på dig. Ibland är man inte på humör eller känner för sexuella aktiviteter.

    Erbjuder han sig att gå ner på dig eller räknar han med att bara få?

    Nej känn inte är det är något fel på dig, älskar han dig så bör han sluta tjata och ta det som det är.

  • Anonym (Man med klös)
    Anonym (Kille 37) skrev 2017-06-25 09:58:05 följande:
    Inget fel alls på dig. Ibland är man inte på humör eller känner för sexuella aktiviteter.
    Erbjuder han sig att gå ner på dig eller räknar han med att bara få?
    Nej känn inte är det är något fel på dig, älskar han dig så bör han sluta tjata och ta det som det är.
    Du är en cuck. Det blir svårt för dig att föra en talan för män i sammanhanget.

    Att inte vara på humör ibland är inte samma sak som att aldrig vilja.

    Självömkande gravida som anser att graviditet är samma sak som att vara sjuk, cuckar som påstår att det inte gör något. Verklighetsfrånvända "familjeliv" korrumperat skit.

  • Anonym (Otillräcklig)
    Anonym (Man med klös) skrev 2017-06-25 10:21:41 följande:
    Du är en cuck. Det blir svårt för dig att föra en talan för män i sammanhanget.

    Att inte vara på humör ibland är inte samma sak som att aldrig vilja.

    Självömkande gravida som anser att graviditet är samma sak som att vara sjuk, cuckar som påstår att det inte gör något. Verklighetsfrånvända "familjeliv" korrumperat skit.

    Berätta hur du har det i ditt förhållande och vad du har för förväntningar på din tjej?

    Killen ovan skrev aldrig att han för alla killars talan..bara sin gissar jag..
  • Anonym (Otillräcklig)
    Anonym (Kille 37) skrev 2017-06-25 09:58:05 följande:

    Inget fel alls på dig. Ibland är man inte på humör eller känner för sexuella aktiviteter.

    Erbjuder han sig att gå ner på dig eller räknar han med att bara få?

    Nej känn inte är det är något fel på dig, älskar han dig så bör han sluta tjata och ta det som det är.


    Det som är jobbigt är att han "frågar".,
    "Visst var det ikväll som jag skulle få en avsugning?" Då förväntar han sig att han ska få en..så det är ju egentligen ingen fråga..

    Och när jag inte ger så grubblar han ner sig i ett hål där det ABSOLUT måste vara nåt fel på honom i stället för att tänka: nähä..hon kände inte för det..

    Han frågade om han skulle sluta och fråga om dem men det är ju inte det som är problemet..
    Fråga kan han väl göra men han blir ju sur för att han får ett nej!
  • Anonym (Kvinna 45)

    Jag förstår inte hur man inte kan ha lust/ork att göra det skönt för den man älskar? Även om jag själv inte är jättesugen på sex så njuter jag ju av att min partner njuter och förstår inte problemet att tillfredställa honom om vi för tillfället är i ofas sexuellt. Lever man i ett förhållande och älskar varann vill man väl att ens partner mår bra och underlättar för honom i alla situationer, även sexuellt.
    Har du prövat att tillfredställa honom så ofta att han slipper be om det?

    Personligen skulle jag känna mig obekräftad och ouppskattad om min partner inte gjorde sig "besväret" att tillfredställa mig om han visste att jag var sugen.
    Har du funderat på varför du inte har lust och känner attraktion till din partner?

  • Reb84
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2017-06-25 12:05:29 följande:

    Jag förstår inte hur man inte kan ha lust/ork att göra det skönt för den man älskar? Även om jag själv inte är jättesugen på sex så njuter jag ju av att min partner njuter och förstår inte problemet att tillfredställa honom om vi för tillfället är i ofas sexuellt. Lever man i ett förhållande och älskar varann vill man väl att ens partner mår bra och underlättar för honom i alla situationer, även sexuellt.

    Har du prövat att tillfredställa honom så ofta att han slipper be om det?

    Personligen skulle jag känna mig obekräftad och ouppskattad om min partner inte gjorde sig "besväret" att tillfredställa mig om han visste att jag var sugen.

    Har du funderat på varför du inte har lust och känner attraktion till din partner?


    Jag är helt enig med dig! Om den tjejen jag delar säng med är kåt och jag inte är det så vill jag ändå gå ner på henne bara för att jag själv njuter av att tillfredsställa!!
  • Anonym (Ofta men...)
    Anonym (Otillräcklig) skrev 2017-06-25 01:17:06 följande:

    Hej på er!

    Först en fundering:

    Hur ofta ger ni tjejer era killar avsugningar?

    Hur ofta vill ni killar ha avsugningar?

    Jag har en sambo som upprepat frågar mig om det är nåt fel på honom för att han tycker att han ber om avsugningar men får inga..

    Om han säger: visst var det ikväll jag skulle få en avsugning med ett leende och jag somnar/glömmer bort/inte känner för det..

    Då blir det automatiskt att han tänker att det är nåt fel på honom eftersom jag inte ger..

    Jag är sjukt trött på kvällarna..det har varit rätt stormigt i vårt förhållande..

    Har nyss gjort en abort..

    Han verkar vara kåt flera ggr i veckan medan jag är det 1 gång i månaden.

    Har på sistone försökt ta mer intiativ men det märks tydligen inte..

    Ibland blir det två på en vecka, ibland en i månaden.

    Nu har vi haft mindre 6 för att jag genomgått en abort och ville inte ha det förrän spiralen är på plats. Och att genomgå en abort sätter sina spår som inte gör underverk för sexlusten..

    Har förklarat att det har inget med honom att göra, att ibland så känner jag inte för det..

    Och han säger att en sån personlig sak har visst med honom att göra..

    Han måste ju fått rejält med sånt i sina tidigare förhållanden och nu är det kuksugartorka när han lever med mig..

    Känner mig bara så jävla otillräcklig!

    Vad är det för fel på mig??


    Det är så klart inget fel på dig men ni behöver prata bättre med varandra, utan gnäll eller dömanden. Han har tydligen större lust än du, i alla fall just nu, det måste han inse. Samtidigt kan du kanske tänka igenom om du inte skulle kunna gå honom till mötes i alla fall ibland. Man gör ju många saker man kanske inte har jättelust med för att göra sin partner glad eller för att underlätta för honom/henne. Jag tycker det är konstigt att det är så tabu att ställa upp på sex för den andres skull fast man kanske inte är så sugen. Vad skulle du säga om han bad om en ryggmassage?

    Försök och fundera på varför du inte vill. Kan det vara så att du förknippar avsugning med sex för dig och du har inte lust till det efter aborten (vilket jag har full förståelse för). Eller känns det fel för dig att bara en kommer och i så fall varför? Eller vill du inte vara så intim med honom eftersom ert förhållande är skakigt? Jag förstår att du är trött men det är ju inte jättejobbigt att ge oralsex så jag skulle tro att det ligger andra saker bakom.
Svar på tråden Avsugningar???