Ska jag skriva till honom
Hej! Nu vet jag inte alls om jag hamnat rätt men hoppas det går bra ändå.
Jag började prata med en kille på tinder, allt flöt på väldigt bra och konversationen var positiv och glad. Han var väldigt drivande och social. Efter ca två veckor frågade han om vi kunde ses en första gång på lördag. Jag svarade ja och lördagen kom. Jag fick då ett sms på morgonen om att dem ringt in på morgonen från jobbet och att han måste jobba. Så han fråga om vi kunde ses helgen därpå istället. Jag sa att det var okej. Vi fortsatte skriva via sms och allt flöt på som vanligt fram till onsdag kväll då han sluta svara på mitt sms och sedan skrev vi inget på hels Tordagen och fredagen tills jag skrev och fråga hur set blir. Han svarade först dagen därpå Dvs på lördag om att han har haft väldigt mycket på jobbet och därav inte hunnit skriva och att han inte kan ses den dagen igen. Jag svara endast "okej då vet jag" och inget Svar efter det. Min fråga är om det är värt att skriva till honom igen då jag faktiskt känner ett intresse för honom. Tror ni han är ointresserad? Eller kan det finnas en chans att han kanske inte vågar höra av sig för han tror att jag ska dissa honom efter hans dissar?