• Lilithmoon

Söker andra föräldrar till barn i tonåren att umgås med.

Hej!

Jag är en mamma på 37 år med en tonårsson. Jag är ensamstående och har vart hela barnets uppväxt. Fick barn tidigt och känner få andra föräldrar med barn i ungefär samma åldrar.

Har byggt upp ett kontaktnät i staden vi bor i men mest bestående av vänner till mig som inte har barn eller barn i småbarns ålder eller i lågstadiet.

Det är svårt att hitta tid att vara social när tonåringen sällan vill med på sociala tillställningar numer. Och vänner tycker jag är otillgänglig och verkar inte förstå att barnet alltid går först. Men folk är välkomna hem till oss om de vill umgås.

Jag har liten familj. Men vänner har främst fungerat som vår familj. Men jag behöver utöka vårt kontaktnät med andra tonårsföräldrar och folk som kan göra tid i sina almanackor för nytt umgänge och trevliga gemensamma aktiviteter. Folk som vill bygga upp en gemenskap/ kontaktnät med andra ensamstående där en kan dela fina stunder, gemenskap, ge och få stöd och dela aktiviteter, semestrar och skratt tillsammans ?????

Så om ni vill lära känna oss och bor i Göteborg så hör av dig!

Kramar

• Svar på tråden Söker andra föräldrar till barn i tonåren att umgås med.
  • Lilithmoon

Det ska inte vara frågetecken för det är frågetecken. Autokorrekt osv..

Men hör av er vettja ????

• Lilithmoon

Det ska inte vara frågetecken för det är frågetecken. Autokorrekt osv..

Men hör av er vettja.

• Tingelinga

Hej!

Vad kul med en annan tonårsförälder som vill umgås! Jag känner igen mig i det mesta som du skriver, har en tjej på 15. Du får gärna kontakta mig så kanske vi kan ses!

Svar på tråden Söker andra föräldrar till barn i tonåren att umgås med.