Nub teorin v 13+1
Hej !
Någon som vill gissa könet ? Har läst om att det finns nån teori (nub) som kan avslöja könet .
Hej !
Någon som vill gissa könet ? Har läst om att det finns nån teori (nub) som kan avslöja könet .
Ingen jätte tydlig bild på nuben.. men jag gissar på pojke utifrån vad jag ser! ;)
Pojke
Nuben är det som lyser vitt. Enl den är det en flicka.
Nuben är det som lyser vitt. Enl den är det en flicka.
OM nuben är synbar (väldigt osäker) men om så tror jag den är där pilen pekar och isf är det en ganska solklar pojke:) På fb finns en grupp som heter "strictly nub theory". Gå med där och posta bilden. Skriv precis som här vilkem vecka å dag du är i så kommer du säkert få lite gissningar. Både jag och de i gruppen har gissat rätt på mina barn:):)
Om det är nubben som syns så skulle jag säga pojke :)
Om du menar den runda lilla vita neråt så tror jag inte att den är nuben
Är de nubben som syns så skulle ja säga pojke :)!!
OM nuben är synbar (väldigt osäker) men om så tror jag den är där pilen pekar och isf är det en ganska solklar pojke:) På fb finns en grupp som heter "strictly nub theory". Gå med där och posta bilden. Skriv precis som här vilkem vecka å dag du är i så kommer du säkert få lite gissningar. Både jag och de i gruppen har gissat rätt på mina barn:):)
Syns det för andra på FB att man går med i gruppen och att man har gjort ett inlägg i den? Vill inte visa på min fb ännu att jag är gravid nämligen...