• llleeennna

Får blåmärken av mina kläder!!!

Har problem med känslig hy, sover jag t.ex med bh så skaver bygeln och ger mig blåmärken.

På mitt arbete måste jag tyvärr ha skjorta, och det är en viss typ av skjorta som jag inte kan välja bort.

Kragen på dessa är extremt stel och skaver runt nacken, ger mig alltså ett blåmärke runt hela nacken..

Finns det något knep som gör att man kan slippa dessa blåmärken eller hårda obekvänma kragar?

• Svar på tråden Får blåmärken av mina kläder!!!
  • viseversa

Tycker du ska oroa dig mer om varför du får blåmärken för ingenting och söka läkarhjälp och utreda detta. För det är inget man kan ursäkta med "känslig hud" att få blåmärken av kläder är oroande och bör kollas upp.

• myskmalva
    viseversa skrev 2017-06-04 13:29:01 följande:
    Tycker du ska oroa dig mer om varför du får blåmärken för ingenting och söka läkarhjälp och utreda detta. För det är inget man kan ursäkta med "känslig hud" att få blåmärken av kläder är oroande och bör kollas upp.

Jag kan bara hålla med. Får man blåmärken av en skjortkrage är det nog något som inte står rätt till. TS, ring 1177 med en gång och hör efter vart du ska vända dig!
Svar på tråden Får blåmärken av mina kläder!!!