Hur lång tid/pengar tar det att göra en sleeve tattoo?
Ska göra en sleeve till hösten, motivet kommer vara 5 katter i cartoon stil i färg. Någon som vet hur lång tid det och möjligtvis hur mycket de kan gå på?
Ska göra en sleeve till hösten, motivet kommer vara 5 katter i cartoon stil i färg. Någon som vet hur lång tid det och möjligtvis hur mycket de kan gå på?
Min tatuerare tar ca 1000 kr i timmen. Min sleeve tog totalt 7-8 timmar. John Bauer motiv på höger arm. Så snygg!
VA! Så lite?! Min tatuerare säger 25 timmar minst. Och han tar 1000 kronor i timmen.
Va? 25 timmar?? Min tatto är detaljrika men iofs inte i färg.. har gjort en helrygg oxå en stor ängel över hela ryggtavlan och den tog typ 12 timmar totalt.
Din tatuerare måste vara väldigt skicklig för att gör dina tatueringar så fort! Vad jag hört så går det fortare att göra tatueringar i färg. Har jag hört iaf
Gjorde min sleeve i etapper sedan jag var 18 år till 22ca.. Blivit runt 2500-4500 per sittning och man har gjort åtminstone 8 sittningar så det har blivit en del. åtminstone 25 000 totalt!
Herregud vad mycket pengar när man räknar ut såhär haha.
Tack för dit svar. Det är ju jättemycket pengar men det väl är klart så är man skit nöjd :) vad har du för motiv på din sleev?
Min tatuerare tar ca 1000 kr i timmen. Min sleeve tog totalt 7-8 timmar. John Bauer motiv på höger arm. Så snygg!