• Anonym (anonym)

Drogen KRISTALL i Stockholm

Hej! Det är såhär att mina vänner tog en drog som de köpt för ca 500 kr för några dagar sedan och det oroar mig mest att de inte vad vad det är för drog (därav inte heller vet hur den påverkar kroppen/psyket). 

Jag frågade vad drogen hette men de sa bara att den hette kristall? När jag frågat andra säger de att ingen drog HETER kristall utan en form på en drog kan vara kristall? 

Det var tydligen en "genomskinlig" sten typ som en glasbit som blev vitt när dom krossade den och snortade.

Effekten blev att de vart väldigt mysiga och lugna, fick käkspänningar och stirrig blick. Sen somnade de efter några timmar. Tydligen var det starkt sa dom.

Vad kan det vara? Finns det en drog som faktiskt heter kristall? Blir orolig när dom tar saker de inte ens vet vad det är i...
  • Svar på tråden Drogen KRISTALL i Stockholm
  • Anonym (mmmm)

men det räcker nog med de 7 trådarna du startat nu Flört

• Anonym (anonym)

Men man somnar väl inte efter några timmar på meth? Då är man väl vaken och jättepigg i flera timmar

• Anonym (A)

Det är säkert, en farlig drog. Men läkarna skriver ut, mycket farligare droger....Alprazolam...

• Anonym (A)

Den drogen är ju ett skämt, jämfört med knark på recept...

• Anonym (anonym)

Vad heter den då

• Anonym (anonym)

Vad heter den då

• Anonym (anonym)

Vad heter den då

• klyban

Om det är meth så har dom kört ett rejält race före detta tillfälle, för normalt ska man inte somna så efteråt.
    Eller så tog dom ett gäng benzo´s en bit in för komma ner.

Är din fråga bara om vad det kan vara?
    Kan även vara någon laglig variant som man gett namnet kristall.
    Det som man kallar metaamfetamin, brukar man kalla typ christal/meth/yaba(Thailand där den är jätte stor) osv...
    En drog som har varit rätt sällsynt innan i Sverige.

Är väl samma som amfetaminn mer eller mindre, om än mer intensivare och lite kortare rus har jag förstått det som.
    En drog som kan sluta med de jagar konstant en rus, men finns värre på området.
    Men crack och meth brukar skapa detta beteendet till de som börjar missbruka, det blir till slut ett konstant jagande för få nästa hit.

• Berlinbo

Kan också vara ren mdma. Det blir man rätt mysig på och man kan somna på det. Relativt starkt också.

• Anonym (MDM)

Förmodligen en "hopis" på MDMS från något labb i Tjeckien, inget att föredra när man inte vet hur rent det är.

Svar på tråden Drogen KRISTALL i Stockholm