Varför blir jag inte gravid? 25 år!
Hej!
Jag och min partner är 25, vi lever tillsammans sen 3 år tillbaka, stadig ekonomi osv osv. Nu till problemet. Jag börjar sakta men säkert bli orolig, vi har inget skydd och "planerar" inget barn ;) men skulle det komma ett litet plus tecken skulle vi bli överlyckliga. Men inget händer ju!
Jag tog ut min spiral för 6-7 månader sen och började strax efter det äta epilepsi mediciner mot migrän, vilket jag hela tiden gör. Enda sen jag började ta dom har jag märkt att min mens alltid blir sen med minst en vecka. Är det på grund av dom? Men min läkare säger att det absolut inte ska påverka mig på det viset! Någon som känner igen sig?
Min pojkvän börjar dock känna att ansvaret ligger hos honom, när han var 14-17 år gammal använde han droger flitigt och är nu rädd för att det kunde ha påverkat något.
Vi vet att det än så länge gått kort tid, folk försöker ju i ÅR! Men jag blir så himla orolig, borde inte något hänt ändå? Finns det någon som kanske käkar migrän medicin och känner igen sig eller så och kan stilla mitt förvirrade huvud? Jag vill ju bara att allt ska vara bra.