• Diamanten91

Arg och irriterad ,inget förtroende mer!

Ååååh så sur man kan bli och samtidigt tappa all förtroende för en människa man trodde man kunde lita på.

Gifta i 6 år med ett barn på 5 år,och andra påväg.

Har alltid varit lite "blyg" så vi har heller inte sagt om 1a barnet direkt väntade strax inann Rul.

Denna gång är ja i v17 och ännu inte redo utan väntar nu efter Rul. Bad min jäkla make inte säga till någon och att ge mig order "lova att inte säga innan jag är redo" nej sa han jag lovar vi väntar o berättar ihop till alla när du är redo.

Jaha.... och va hände idag då när han snacka i mobil med familjen ikväll så kom det ut ur deras mun spontant att ja minsan nu väntar ni barn.

så nu är jag skit förbannad ,irriterad och litar inte med på honom ,hur fan kunde man va så himla dum i huvudet och förstöra mitt förtroende för det är väl ett av viktigaste sakerna i ett äktenskap ,efter "bara" 6 år förstörde han... så nu hur länge än vi stannar ihop är jag aldrig säker med honom varken med små eller större saker....

Någon mer som råkat ut för liknande

• Svar på tråden Arg och irriterad ,inget förtroende mer!
  • Tecum

Du överreagerar, i vecka 17 är det hög tid att berätta för de närmaste. Visst borde ha gjort dig till viljes men samtidigt är det inget att bli så upprörd över som du är.

• Diamanten91
    Tecum skrev 2017-05-28 22:35:54 följande:

Du överreagerar, i vecka 17 är det hög tid att berätta för de närmaste. Visst borde ha gjort dig till viljes men samtidigt är det inget att bli så upprörd över som du är.

Varför inte om han lovat att vi väntar till nästa vecka efter Rul. Detta var inte alls okej att göra bakom ryggen
  • Tecum
    Diamanten91 skrev 2017-05-28 22:44:29 följande:
    Varför inte om han lovat att vi väntar till nästa vecka efter Rul. Detta var inte alls okej att göra bakom ryggen
    Varför är det så viktigt att vänta, är det för att du själv ville säga det?

Det var inte okej men ingen katastrof heller. Det finns många värre saker man kan göra mot varann i en relation.
  • Molly57

Förstår men tänk såhär, troligtvis är han så glad och lycklig att ni ska ha ett barn till att han inte kunde hålla sig och berättade! Se framåt och ta det ej så hårt. Kram och lycka till med lillen/lillan!

• Linnis92

Tycker du överdriver, på dig låter det som att han varit otrogen eller något annat som Verkligen pajar förtroendet.

• Pyretochmini

Vänd på det, ni är ju två som väntar barn. Han kanske har ett behov av att få prata om det lika mycket som du inte har det. Han är ju troligtvis bara glad???? Det finns som många skriver långt mycket värre saker som kan hända i ett äktenskap som involverar förtroende och tillit.

• Ankan373

Jag tycker helt klart du överreagerar här! Han är kanske bara ivrig och det råkade flyga ur honom? Känns tufft att hålla tyst så länge för sinanärmsta om man är dem nära och det handlar om något så fantastiskt som barn! Såklart kan jag förstå att det är tråkigt att inte få berätta det tillsammans om det stör dig.. men du kanske har hållt i honom för hårt så han inte vågat ta diskussionen med dig? Tycker mer att det är fint att han inte kunde hålla sig att berätta något så fantastiskt än hemskt...

• Bibbidi

Du överreagerar. Ja det var lite fult att berätta när han kunde väntat en vecka men jag tror inte det var meningen, och du reagerar som om han hade varit otrogen eller någonting i den stilen. Du överreagerar åt det grövsta ts.

• CrazyTown

Här ser vi en tydlig effekt av gravidhormoner. Spar den här tråden och skratta åt din överreaktion senare.

• Dixie
    Diamanten91 skrev 2017-05-28 22:44:29 följande:

Var ni överens om att inte berätta, eller ngt du bestämde?
  • Diamanten91
    Dixie skrev 2017-05-29 21:37:25 följande:

Var ni överens om att inte berätta, eller ngt du bestämde?

De va något vi kom överens ,han sa ja absolut vi väntar o berättar ihop när du känner för de
Svar på tråden Arg och irriterad ,inget förtroende mer!