• Decemberbarn97

Fler unga gravida??

Hej allihopa!

Jag fyller 20år i år och är gravid för första gången! Det var inte planerat men nu är jag såklart jätteglad över att jag ska bli mamma! Barnets pappa och jag är inte tillsammans men vi kommer väldigt bra överens vilket känns bra. Jag undrar nu om det finns fler unga gravida som man kan prata med och ge varandra stöd genom graviditeten? Jag har bf i december och jag bor i Dalarna!:)

• Svar på tråden Fler unga gravida??
  • 1113

Hej, grattis till plusset!

Jag är 23 och väntar nummer två i september. Vi längtar ihjäl oss efter lillasyster!

Hoppas allt har gått bra för dig hittills. :)

• fritil9

Kanske inte räknas som ung, men jag är 22 år och gravid med första! BF i januari :) (vågar dock inte alls tro och hoppas på att det kommer gå vägen, så stort detta!)

Jag och min tjej är väldigt glada över att vi fick ett plus på andra inseminationsförsöket iallafall! Oavsett hur det går så vet vi ju åtminstone att vi kan bli gravida! :)

• Längtarjanuari

Åh! Jag är också 20 år och är i ca V6 ska gill bm på måndag för första gången! Sjukt nervös ???? Vill så gärna ha barn så hoppas allt går bra ????

• XxRonjaxX

Jag är snart 18 år och väntar mitt första barn, bf i början av januari. Följs mer än gärna åt????

• Afasi

Beror på vad man ser som ung. Är 24 och gravid med mitt tredje barn, bf i mitten av juli. Fick första barnet när jag var 18, han är 5,5 år idag :)

• bebis0118

Hej!

Jag är 21 år, bor i Västernorrland och har bebis beräknad till 12/1! Glad

• HejSara

Hej! Jag är 20 och väntar mitt första barn bf 12 juli! Bor i Helsingborg ????

• aijs

Jag är 22 och gravid andra gången, första blev tyvärr missfall tidigare i år. Men tillskottet är beräknat i februari nästa år, inte så långt gången men man korsar fingrarna och kan inte göra annat än hoppas Glad

Svar på tråden Fler unga gravida??